סרטי תדמית בהגשה 'פרזנטצייה'

"ליקול הפקות" גאה להציג! סרטי התדמית מהדור החדש בלווי פרזנטור / פרזנטורית, בה כל בעל עסק מהגדול ועד ל-"עצמאי הבודד". יכול (וצריך..) להרשות לעצמו! בסרטון התדמית/המוצר או ההדרכה, תקבלו מאתנו סרטון מושלם המספר את הסיפור או הרעיון של העסק / מוצר בצורה מושלמת!

סרטי התדמית של "ליקול הפקות" לספר את הסיפור שלך תוך דקה! רק תדמיינו כמה מושלם יהיה כרטיס הביקור החדש שלכם! כמה נח לשווק את העסק שלכם בווידאו שיווקי קצר וקולע!

סרטי התדמית מאופיינים קודם כל מפרזנטורים. ומגישים מקצועיים ומנוסים, שיודעים לשחק את העסק שלכם כאילו הם "חלק מצוות העובדים בעסק" ובעצם מקנים לכם הגשה מושלמת לסרט התדמית. המגישים בסרט הינם שחקנים וקריינים מקצועיים, שמגיעים אילנו מעולם הטלוויזיה והם גם בעלי תארים בעולם המשחק, עם עברית רהוטה ולוק מקצועי גם סרט התדמית שלכם יהיה פשוט מושלם!

ישנם שלושה סוגי סרטי תדמית בפרזנטציה  סרט ברקע מסך לבן, סרט בשילוב של אלמנטים מתחלפים (וידאו ותמונות) סרט מצולם (באתר לקוח).

דוגמא לסרט תדמית ברקע לבן שאינו כולל אלמנטים מתחלפים

סרט תדמית ללא אפקטים נלווים. מצולם באולפן צילום מקצועי בה מציג ה"פרזנטור" את הסיפור של העסק שלכם על רקע לבן, תוכלו להוסיף גם ברקע כיתוביות+ "לוגו"  של בית העסק שלכם, סרט זה הינו נקי יותר ומתאים מאוד למי שרוצים להציג את תדמית העסק שלהם וכ"ו …"ביוקרתיות אך נקי ותכליתימה כולל הסרטון? כתיבה שיווקית נכונה לסרט, (שיחה מול בעל העסק תעשה טלפונית ע"י מחלקת ה"קופי" שלנו) הפקה וצילום, עריכה עם אפשרות לשילוב של מוזיקה נעימה ושליחת הסרט אליכם.

סרט תדמית הכולל אפקטים ושילוב תמונות. סרט זה מתאים "למי שמחפשים יותר", ומעוניינים שבסרטון התדמית יופיעו גם תמונות הקשורות לעסק ואו למוצר/ שירות וכ"ו… כך ש"מאחורי המגיש" מוצגים התמונות של בית העסק שלכם בשילוב ה"לוגו" ורקעים מתחלפים בהתאמה של בית העסק , סרט זה יוצר "תחושה חיה" ועשירה .

דוגמא לסרט תדמית/הדרכה הכולל שלל רקעים / אלמנטים מתחלפים

מה כולל הסרטון? כתיבה שיווקית נכונה לסרט, (שיחה מול בעל העסק תעשה טלפונית ע"י מחלקת ה"קופי" שלנו) הפקה וצילום ושילוב תמונות ו"לוגו" מבית העסק שלכם, עריכה עם אפשרות לשילוב של מוזיקה נעימה ושליחת הסרט אליכם.

את סרטי התדמית שלכם תוכלו לשלב ב"דף הראשי" באתר האינטרנט שלכם, בדף ה"פייסבוק", בחתימת המייל, ב"יוטיוב", ב"ווצאפ", ובמגוון ערוצים דיגיטליים חכמים, אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מסרטי התדמית מהדור החדש ועכשיו גם במחיר המשתלם ביותר בשוק!

סרט תדמית המשלב פרזנטצייה וצילום מקצועי באתר הלקוח או בבית העסק.

סרט זה הינו האפקטיבי ביותר שבחבורה ועיקר הרעיון בו הוא "המחשת מציאת" ע"י צילום מקצועי באתר הלקוח/ בבית העסק וכ"ו…אנו מגיעים עד אליכים מצלמים, עורכים, משלבים קטעים בהם אתם או צוות העובדים מופיעים בסרט או פרזנטורים שמדברים על העסק בשימכם. סרט זה נחשב ליקר מעט יותר אך משקף את המציאות של העסק שלכם בצורה שקופה ורלוונטית ומעלה פלאים את האמינות ומותירה רושם חיובי עז על הצופים!

סרט תדמית המשלב פרזנטצייה וצילום מקצועי באתר הלקוח או בבית העסק.

מה כולל הסרטון?

עבודת תחקיר מדהימה והיקפית שנדע מה מצלמים ואיך, ('פוסט פרודקשין')  יום צילומים מלא שילוב פרזנטורים במידת הצורך, עריכת והפקת הסרטון ושליחתו אליכם.

ליקול הפקות הפקת סרטי תדמית
וגם: עריכת וידאו, קריינות, ג'ינגלים והפקת
תשדירי רדיו, קריינות לטלפון, מיתוג קולי
אפשר להתקשר אלינו 02-9995570 ישיר 052-777-25-70
או למלא פרטים ואנחנו נחזור אליך בהקדם

סרטי תדמית בהגשה ‘פרזנטצייה’

ליקול הפקות” גאה להציג! סרטי התדמית מהדור החדש בלווי פרזנטור / פרזנטורית, בה כל בעל עסק מהגדול ועד ל-“עצמאי הבודד”. יכול (וצריך..) להרשות לעצמו! בסרטון התדמית/המוצר או ההדרכה, תקבלו מאתנו סרטון מושלם המספר את הסיפור או הרעיון של העסק / מוצר בצורה מושלמת!

סרטי התדמית של “ליקול הפקות” לספר את הסיפור שלך תוך דקה! רק תדמיינו כמה מושלם יהיה כרטיס הביקור החדש שלכם! כמה נח לשווק את העסק שלכם בווידאו שיווקי קצר וקולע!

סרטי התדמית מאופיינים קודם כל מפרזנטורים. ומגישים מקצועיים ומנוסים, שיודעים לשחק את העסק שלכם כאילו הם “חלק מצוות העובדים בעסק” ובעצם מקנים לכם הגשה מושלמת לסרט התדמית. המגישים בסרט הינם שחקנים וקריינים מקצועיים, שמגיעים אילנו מעולם הטלוויזיה והם גם בעלי תארים בעולם המשחק, עם עברית רהוטה ולוק מקצועי גם סרט התדמית שלכם יהיה פשוט מושלם!

ישנם שלושה סוגי סרטי תדמית בפרזנטציה  סרט ברקע מסך לבן, סרט בשילוב של אלמנטים מתחלפים (וידאו ותמונות) סרט מצולם (באתר לקוח).

דוגמא לסרט תדמית ברקע לבן שאינו כולל אלמנטים מתחלפים

‘ארז גינון’
https://youtu.be/qACF6eaIYiU
הסבר על סרטי תדמית ופרזנטצייה.
https://www.youtube.com/watch?v=l-pVRzXChs0

סרט תדמית ללא אפקטים נלווים. מצולם באולפן צילום מקצועי בה מציג ה”פרזנטור” את הסיפור של העסק שלכם על רקע לבן, תוכלו להוסיף גם ברקע כיתוביות+ “לוגו”  של בית העסק שלכם, סרט זה הינו נקי יותר ומתאים מאוד למי שרוצים להציג את תדמית העסק שלהם וכ”ו …”ביוקרתיות אך נקי ותכליתימה כולל הסרטון? כתיבה שיווקית נכונה לסרט, (שיחה מול בעל העסק תעשה טלפונית ע”י מחלקת ה”קופי” שלנו) הפקה וצילום, עריכה עם אפשרות לשילוב של מוזיקה נעימה ושליחת הסרט אליכם.

חברת בראון 2
https://www.youtube.com/watch?v=CKc0pwk-xvY
חברת ‘בראון’
https://youtu.be/wT2tLuXx_n8
‘לליס הפקות’
https://youtu.be/ewZ1hWdYy1E
סרט הדרכה ‘ליקוויד’
https://youtu.be/Rh6KKL-BP4I

סרט תדמית הכולל אפקטים ושילוב תמונות. סרט זה מתאים למי שמחפשים יותר“, ומעוניינים שבסרטון התדמית יופיעו גם תמונות הקשורות לעסק ואו למוצר/ שירות וכ”ו… כך ש”מאחורי המגיש” מוצגים התמונות של בית העסק שלכם בשילוב ה”לוגו” ורקעים מתחלפים בהתאמה של בית העסק , סרט זה יוצר “תחושה חיה” ועשירה .

דוגמא לסרט תדמית/הדרכה הכולל שלל רקעים / אלמנטים מתחלפים

סרט הדרכה LG
https://youtu.be/62OLOZ1Gbkw
חברת ‘עוצמת הסאונד’
https://youtu.be/RLJg2rKSGYQ

מה כולל הסרטון? כתיבה שיווקית נכונה לסרט, (שיחה מול בעל העסק תעשה טלפונית ע”י מחלקת ה”קופי” שלנו) הפקה וצילום ושילוב תמונות ו”לוגו” מבית העסק שלכם, עריכה עם אפשרות לשילוב של מוזיקה נעימה ושליחת הסרט אליכם.

את סרטי התדמית שלכם תוכלו לשלב ב”דף הראשי” באתר האינטרנט שלכם, בדף ה”פייסבוק”, בחתימת המייל, ב”יוטיוב”, ב”ווצאפ”, ובמגוון ערוצים דיגיטליים חכמים, אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מסרטי התדמית מהדור החדש ועכשיו גם במחיר המשתלם ביותר בשוק!

חברת ‘מג’יק סיסטם’
https://youtu.be/sz0Yo4AyBeU
חברת ‘מג’יק סיסטם’
https://youtu.be/sz0Yo4AyBeU

סרט תדמית המשלב פרזנטצייה וצילום מקצועי באתר הלקוח או בבית העסק.

סרט זה הינו האפקטיבי ביותר שבחבורה ועיקר הרעיון בו הוא “המחשת מציאת” ע”י צילום מקצועי באתר הלקוח/ בבית העסק וכ”ו…אנו מגיעים עד אליכים מצלמים, עורכים, משלבים קטעים בהם אתם או צוות העובדים מופיעים בסרט או פרזנטורים שמדברים על העסק בשימכם. סרט זה נחשב ליקר מעט יותר אך משקף את המציאות של העסק שלכם בצורה שקופה ורלוונטית ומעלה פלאים את האמינות ומותירה רושם חיובי עז על הצופים!

הפקת צילום ‘ניר עיצובים’
https://youtu.be/z2cia6T0a30
‘משק בגבעה’ סרט מצולם
https://youtu.be/SKb6QeU2YtY

סרט תדמית המשלב פרזנטצייה וצילום מקצועי באתר הלקוח או בבית העסק.

מה כולל הסרטון?

עבודת תחקיר מדהימה והיקפית שנדע מה מצלמים ואיך, (‘פוסט פרודקשין’)  יום צילומים מלא שילוב פרזנטורים במידת הצורך, עריכת והפקת הסרטון ושליחתו אליכם.

ליקול הפקות הפקת סרטי תדמית
וגם: עריכת וידאו, קריינות, ג’ינגלים והפקת
תשדירי רדיו, קריינות לטלפון, מיתוג קולי
אפשר להתקשר אלינו 02-9995570 ישיר 052-777-25-70
או למלא פרטים ואנחנו נחזור אליך בהקדם