סרטוני מכירה ותדמית שיווקים

אנחנו נפלנו על הראש ואתם נהנים!!! כן!!! בעלי עסק השיווק בווידאו עובד! גם לכם מגיע סרט תדמית שכולל קריינות ומוזיקה וכל זה רק ב-990₪ ומע"מ בלבד! כן וכל העבודה עלינו! כתיבת תסריט, הקלטת קריינות מקצועית, מוזיקת רקע, הפקת הסרטון, ההעלה לערוץ ה'יוטיוב' שלנו והדף העסקי ב'פייסבוק', ממנו תוכלו לשתף בקלות את הסרטון החדש שלכם!

למזמינים סרטון באתר עוד 100 ש"ח הנחה אמיתית!!! הזמינו עכשיו סרטון בהנחה ונציגנו יחזרו אליכם עד יום עסקים להשלמת התהליך!

בעלי עסק יקרים! כחלק מחבילות הסרטונים שלנו (סרטי תדמית / סירטי תדמית בהגשה) אנו גאים להציג סרטוני מכירה שיווקים לעסק שלכם המתאימים באופן מושלם לפרסום העסק במדיה הדיגיטלית, ברשתות החברתיות כמו "פייסבוק" ו"יוטיוב" ועוד...סרטוני המכירה הינם קצרים וממוקדים ומטרתם "מיקוד הלקוח" והנעתו לפעולה,

בעידן הדיגיטלי של היום אם חשוב לכם להיות בולטים ולפרסם את העסק זהו כלי מעולה ואפקטיבי במיוחד לפרסום ושיווק! הסרטונים מגיעים באורכים של 15-30 שניות וכוללים קריינות מקצועית וכמובן פס מוזיקה איכותי המוגן בזכיות יוצרים עלות סרטון המכירה, - הינו זול במיוחד והוא מאפשר לכם ליהנות מכלי פרסומי אפקטיבי ויעיל בלי להתפשר על איכות. בסרטים שלנו ניתן לשלב תמונות ממאגר עשיר שלרשותנו או לשלוח אלינו תמונות/ לוגו/ קטעי וידאו משלכם ואנו נערוך ונשלח אליכם את הסרטון המושלם. בשיתוף יומי פשוט ברשות החברתיות ניתן להפיק יחסי המרה גבוהים מהסרטון ואפילו להחליף אחת לחודש את הסרטון. כן זה עד כדי כך עובד!! זול ובעיקר נגיש לכל בעל עסק - תתחדשו!!

מסעדת משולשים- סרט מכירה
פרטי המבצע ותקנון.

מבצע מדהים לעסקים! סרט מכירה/תדמית/אנימציה/קאבר/ (במקום תמונת נושא סרטון נושא-לדף עסקי בלבד) עד 30 שניות כולל קריינות ומוזיקה רק 990 ש"ח + מע"מ- או סרט+ 'צליל המתנה עסקי'/'נתב שיחות' למרכזייה רק ב- 1350 ש"ח ומע"מ!

* בכפוף לתקנון המבצע. - קול גבר בלבד- קריין הבית שמעון - עד 30 ש' - זמן אספקה עד 10 ימי עבודה ממועד קבלת כל החומרים מלקוח.

תוספות: לכל 10 שניות 249 ש"ח + מע"מ - רכישת וידאו דו מימד או אנימצייה מוגן בזכיות ממאגר רחב ביותר (למי שאין מספיק תמונות איכותיות או לבקשת לקוח) 199 ש"ח + מע"מ לעד 5 קטעי וידאו- קולות אחרים מאתר + -350 ש"ח המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק. ט.ל.ח לרוכשים סרט + צליל או נתב שיחות בצליל ניתן לקבל גם קריינית אישה ללא תוספת מחיר וכמו כן יינתן סיוע בהתקנה למול חברת הסלולר (כדי לבדוק איפה ניתן להתקין 'צליל עסקי' לחץ כאן).

לקבלת יעוץ חינם וללא התחייבות והזמנות

ניתן לחייג אילנו כבר עכשיו 0527772570-029995570

או להשאיר את פירטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם!

לצפייה במגוון סרטונים ודוגמאות יש לגלול מטה.
רשת פז מטבחים-סרט תדמית
https://youtu.be/55A6d8Juht0
סרטון אנימציה לדוגמא
סרטון מדליק באנימציה
מרחבים ירוקים - סרט תדמית