ההבדל בין לקוח מעוניין ללקוח משועמם
וזהו הבדל גדול. לקוח שזוכה לקבלת פנים לבבית ע"י קריין (או קריינית) ששמדבר אליו כבר מהשניה הראשונה, יעניק למילים תשומת לב רבה יותר (הרבה יותר מהמנגינה הסטנדרטית שמתנגת במענה הקולי של גופים מוסדיים גדולים).
הזדמנות לשווק
המשמעות הישירה של "לקוח מתקשר אליך" היא הבעת עניין או צורך במוצר או בשירות שבית העסק מספק. מכאן שצליל המתנה עסקי הוא לא רק אמירת שלום על רקע מוזיקה נעימה אלא גם הזדמנות למנות יתרונות בית עסק, להציף מבצעים או את יציאתם לשוק של מוצרים חדשים. שיווק חכם לא מוותר על הזדמנות כזו.
מיתוג עסקי קולי
מה תהיה התחושה של לקוח שהמענה לשיחותיו הוא פאנטון עסקי פרי הפקה מקצועית? ומה תהיה תחושתו ללא צליל המתנה או שהמענה מזוהה מיד כקריינות פשוטה של בעל העסק?
במקרה הראשון הלקוח יבין שמדובר בעסק מסודר, מאורגן, שמשקיע בלקוחות שלו ובשירות הניתן להם – וכך גם העסק יזכה העיני הלקוח למיתוג גבוה.
ובמקרה השני… ברור מיד שמדובר בעסק קטן של עצמאי בודד שאינו משקיע בתקשורת עם לקוחותיו וככזה יהנה מפחות מפניות ובודאי שלא יזכה בנקודות מיתוג. מכאן ברור שהפאנטון העסקי הוא גם הזדמנות לעסקים קטנים לשיפור תדמית וחיזוק המיתוג.
גם בסלולר וגם במרכזיה – לא משנה באיזה אמצעי תקשורת מדובר – סלולרי או מרכזיה נייחת – בשני המקרים, מעברו השני של הקו עומד לקוח שמחכה למענה. ולקוח כידוע… ללא התייחסות מיידית אליו, ללא תשומת לב, ללא מענה רלוונטי מאבד את הסבלנות, מנתק ומתקשר למתחרה.
השירות המלא שאנחנו מעניקים
אנחנו עושים הכל. והכוונה היא FULL SERVICE. כתיבת קריינות, עריכה קולית באולפן הקלטות, הלבשת מוזיקה מתאימה ואפקטים קוליים … אפילו סיוע ב-הטמעת הקריינות אצל ספק השיחות – בזק או סלולרי הכל – תוך 48 שעות.*
מאגר הקריינים ובנק הצלילים
מעל מיליון קטעי מוזיקה ואפקטים קוליים (את זכויות היוצרים כבר שילמנו אנחנו) שתורמים לגרוי ולסקרנות שמייצר פאנטון עסקי. מאגר זה שמתחדש כל שנה בעוד קטעי מוזיקה ואפקטים הוא רק הרקע לגלריית הקריינים (והקרייניות) שלנו, כולם אנשי טלויזיה ורדיו מנוסים, בעלי גוון קול מיוחד ויכולת משחק ווקלית.
מידע וגילוי נאות לפני רכישת 'צליל עסקי' המידע ניתן כשירות חינמי ללקוחנו ובכוונה תחילה בכדי לספק את מלוא האינפורמצייה שנמצאת ברשותנו ושהצתברה עם השנים-
*שימו לב אין התקנת צליל עסקי ל-לקוחות 'טוקמן' – 'איזי' – 'ביג טוק' וקווים כשרים – אולפני 'ליקול הפקות' מסייעים בכל הקשור להטמעת 'צליל עסקי' אולם האחראי הסופי להתקנה הינה חברת הסלולר/ הלקוח עצמו – שירות צליל עסקי מחויב בכל חברות הסלולר בסך – 9.90 ש"ח לחודש פרט לחברת 'בזק' בה חיוב בסך 6.90 ש"ח ו-'הוט מובייל עסקים' בסך 5.90 ש"ח לחודש. התקנה במנויים לקו 'בזק' נייח (לא מרכזייה של בזק) מחייבת קו שבו שיחות נכנסות ויוצאות וכן שאין עליו שירות 'עקוב אחרי' כמו כן השירות בבזק 'התקנת צליל עסקי' כרוך בתשלום בסך 120 ש"ח + מע"מ חד פעמי – כל התנאים נרשמים כמידע ללקוח ומשתנים מעת לעת ע"י ספקיות השירות – אין 'ליקול הפקות או מי מטעמה נשאת בכל אחריות הכרוכה בהתקנה / מידע שהתעדכן וכו' ושאינו נמצא בידנו- המידע ניתן אך ורק כ'גילוי נאות' בעבור לקוחתנו * ט.ל.ח – בכל מקרה חובת לקוח הקצה לעשות את כלל הבירורים אל מול ספקית התקשורת העדכנית בה הוא מנוי לפני רכישה.
לנוחותכם: ניתן להאזין למגוון ג'ינגלים וצליל המתנה – לפי סיווגים של בית עסק/מקצוע -בעלי מלאכה, בלחיצה כאן! במידה ולא מצאתם באתר את סוג הקריינות המאפיין את תחום העיסוק שלכם, צרו איתנו קשר ונשמח לשלוח אליכם דוגמאות נוספות ב-מייל. לקבלת דוגמאות נוספות למייל לחצו כאן להזמנת פאנטון עסקי לעסק שלכם לחצו כאן
כל זכויות שמורות לליקול הפקות. אין לשכפל ו/או להעתיק ו/או לשכפל ו/או לצלם תוכן מאתר זה ללא הרשאה בכתב מראש