קריינות סיפורים - הקלטת ספרים

קריין ספרים רוביו

הלהיט החדש בעולם הקריינות – קריינות לספרים וקריינות לסיפורים!

עולם שלם של תוכן עובר מהפכה הספרים! קריינות ספרים היא הלהיט החדש של כל סופר וסופרת שהוציאו ספר לאחרונה, בין אם אתם סופרים שהוציאו זה עתה את פרי יצירתם או קריניים שרוצים להקליט ספרי ילדים, תחום ספרי השמע, הפודקאסטים וההסכטים הפורח בישראל ובעולם כולו מביא לביקוש גבוה של ספרי שמע ובעיקר בתחום הילדים שם נדרשת גם נשמה ויצירתיות.. כך תעשו זאת נכון

סיפור בקריינות וקריינות לספרים, זה כל הסיפור!

כאשר מדובר בקול האנושי אשר צריך להעביר מסר או לספר סיפור, קיימת חשיבות עצומה לאדם המקריא את הסיפור. “סופור צריך לדעת לספר” כך אומר לנו שמעון הבעלים של סוכנות הקריינים ומדבבים “ליקול הפקות” בעולם הקריינות של הספרים קיימים 2 אפשריות בעצם.. האחת היא הרצון של הסופר או הסופר להקליט בעצמם את ספר השמע והשני להשתמש בקריינים או מדבבים שיקליטו עבורם את הספר, בכל מקרה אתם לא יכולים להתפשר על יכולת הקלטה לא פחות ממעולה, מאחר וספר כתוב וספר שמע הינם שני מוצרים שונים לעיתים גם אם אתם כותבים מעולים לא בטוח שהקראה של ספר היא עבורכם.

קריינות סיפורים- לספר נכון את הסיפור!

כל הסיפור בקריינות ספרים הוא קול מתאים ונכון שמעביר את המסר, אם מדובר בעלילה מותחת וודאי שצריך את הקול שיצור את “החשמל המתאים” וייצור מתח לאורך כל ההקראה, אם מדובר בספר ילדים כדאי ללכת על קול רך ונעים וגם להשתמש ב”בנק מוזיקה ואפקטים קוליים” להעצים את החוויה של ההזנה לעולמות ילדים וטף, לפעמים ישנם ספרי ילדים קצרים בהם נדרשים להקלטת הספר אף יותר מקול אחד בודד, במקרה שכזה השתמשו במדבבים, אם ביכולת שלכם כסופרים טובה גם ווקאלית ואתם רוצים להקליט את הספר בעצמכם בקולכם בצעו ניסיון של הקלטת פרק אחד ראשון לדוגמא מתוך הספר וקבלו את התובנות עבור ההמשך במידה ואתם לא מצליחים השתמשו בקריינים מקצועיים עבור ההקלטה.

כמה עולה קריינות לספרים וקריינות סיפורים?

מחיר להקלטת ספרים משתנה בהתאם לאורך העבודה, הסיפור והספר, במידה ומדובר בספר שמע רגיל המוןקלט עם קריין אחד או קריינית אחת יש נוהגים לבצע הקראה של פרק אחד ראשון לניסיון ואז לתמחרו ובסופו של דבר יודעים את התמחור כמות מספר הפקרים הסופי בהכפלה של הפרק הראשון, שיטת חישוב נוספת לקריינות ספרים הינה לפי מילה, עמוד או בקבלנות של שעת עבודה, רצוי לדעת שספר מקוריין יכול לקחת יותר מיום עבודה אחד מאחר והקלטות קול לרוב הינם במקסימם סשן הקלטות עד 3 או 4 שעות לאחר מכן איכות הקול של הקריין כבר יורדת ואין אפשרות של הקלטה באותה האיכות ..במידה ואתם מקליטים בעצמכם עלות הקלטה באולפן מקצועי הינה 250 ש”ח + מע”מ וכנ”ל זהו המחליר לשעת עריכה לאחר ההקלטה ויש לחשב את שעות ההקלטה והעריכה * 250-280 ש”ח לכל שעה.

איך לבחור קריין נכון או מדבב נכון לספר שמע וקריינות סיפורים?

בכל אולפן מקצועי המציע שירות של הקלטת ספרים כמעט תמצאו בנק קריינים ומדבבים, יש לבחור ממגוון הקולות את הקריין או הקריינית או במקרה של דיבוב את המדבבים ולאחר מכן אף רצוי ומומלץ לבקש הקלטת כמה שורות של “ג’ייד/ דמו” זהו שירות שלרוב ניתן חינם ויאפשר לכם הבנה עמוקה יותר של הקול המתאים להקלטת הספר.

מעוניינים להקליט ספר ילדים? רוצים להקליט את הספר שאתם כתבתם?

‘אולפני ליקול הפקות’ מתמחים בהקלטות כל סוגי הקריינות ודיבוב כולל ספרים מוקלטים, פודקאסט ועוד.. האולפן מציע מעבר לבנק קריינים מאגר עצום של מדבבים גם ‘בנק אפקטים ומוזיקה’ ואפשרות של עריכת סאונד מקצועית לכל ספר, נשמח לעמוד לרשותכם

אתר likol.co.il

טל 029995570

ווצאפ זמין 24 /6 במספר – 0527772570

פנו אלינו עכשיו וקבלו הצעה שווה!