קריינות תא קולי

קריינות לתא קולי

מי צריך קריינות תא קולי בטלפון כשיש קריינות צליל עסקי?

כל בעל עסק שיש לו צורך בתא קולי, שואל את עצמו את השאלה הזו, מה לעשות עם ההקלטה לתא הקולי? האם לבצע קריינות תא קולי לטלפון? ומה לעזאזל אומרים שם(:

במידה ויש לכם צורך לשמוע הודעות תא קולי של לקוחות כדאי לכם לחשוב על מגוון של פתרונות יצירתיים בכדי לתת מענה חוזר ללקוח, השאלה אם קריינות תא קולי לטלפון צריכה להיות מלווה במוזיקה או שמא בקולכם האישי כמשהו פשוט היא שאלה ששאלו את עצמם לא מעט בעלי עסקים ..

ואולם הרשו לי לחדש לכם או נכון יותר להציע כמה אפשרויות ידידותיות יותר עבור תא קולי בטלפון שיעשו את חייכם לפשוטים הרבה יותר!

קריינות תא קולי עוד לפני שעונים לשיחה!

בשנים האחרונות ניתן לשלב בלא מעט טלפונים ומרכזיות וגם בקווים רגילים של בזק ודומיהם אפשרות של הקלטת “צליל עסקי בהמתנה” ואי לכך מגוון האפשריות הוא רח ביותר!

מה טוב יותר מאשר שכבר בשעת ההמתנה נאמר ללקוח שלנו שאנו מעוניינים לקבל את הודעתו בווצאפ נניח, ולכן קריינות תא קולי ניתנת בעוד לא מעט אפשרויות דוגמא לתסריט מוצלח בו נשלב כבדרך אגב קריינות תא קולי היא:

שלום ותודה שפניתם ל ………………(שם העסק) אנו מתמחים ב……………………..ובסוף “לקוחות יקרים, באין מענה הנכם מוזמנים לכתוב לנו בווצאפ ונשוב אליכם ביום העסקים הבא”

בדוגמא זו אנו גם מצליל עסקי בהמתנה שמחבר את הלקוח למותג שאנחנו אבל גם מקריינות תא קולי בלי להישמע טרחני מידי…

קריינות תא קולי שיגרתית

יש גם לא מעט בעלי עסקים שהעבירו בשנים האחרונות את התא הקולי הישן לשירות של מענה אנושי 24/7 המופעל על ידי מוקדים חיצוניים כגון “ביפר” ודומיהם, אי לכך במקרה כזה קריינות לתא קולי תוכל להיות באופן הבא, שלבו בצליל ההמתנה העסקי את המילים הבאות בסוף התשדיר של הקריינות תסריט לדוגמא:

שלום וברוכים הבאים לחברת…………..(שם החברה) חברתנו מציעה…………………………ובסוף את הקריינות של התא הקולי למשל : לקוחות יקרים אין באפשרותנו לענות כעת אנא המתינו לנציג אנושי לצורך קבלת הודעה מכם…………….

תא קולי וקריינות לא תמיד חייבים להיות קשורים..

תא קולי משמש אותנו למשמע הודעות אך ‘דא עקה’, מאחר ומרוץ החיים לא מאפשר לנו תמיד להאזין בצורה מוסדרת להודעות, ומאחר ובשנים האחרונות ישנם מיילים, שירותי ההעברת מסרים והודעות כמו ווצאפ או SMS  ודומיהם הקריינות לתא קולי פתאום ניראת לנו כמיותרת, אולם בכל זאת עדיין יש לא מעט מרכזיות חכמות אשר בסוף שלוחה ישמעו את המענה הבא “שלוחה ……….אינה זמינה, יש להשאיר הודעה לאחר הישמע האות……. במידה ויש ברשותכם מרכזייה שכזו שימו לב שלא ליפול בטריגר הבא!

קריינות תא קולי כן או לא אנחנו בסוף רק אומרים לכם משהו חשוב אחד!

שימו לב אם ישנו עסק שלו תא קולי והוא מקבל הודעות מלקוחות אך אין מי שיאזין להודעות התא קולי, לא תעזור במקרה שכזה שום קריינות מרככת ונחמדה ככל שתהיה, הלקוחות שלכם פשוט יהיו נזעמים ולא מרוצים, ההמלצה שלנו קריינות לתא קולי כן! אבל!!! בתנאי שאתם אכן דואגים להקשיב להודעות התא קולי ולהקפיד על מתן מענה חוזר ללקוחות שלכם באין תנאים אלו מתקיימים מומלץ לוותר על הקריינות של תא קולי ועל התא הקולי בכלל!

‘אולפני ליקול’ מתמחים בהפקות קריינות תא קולי וכן הקפות קריינות לדיבוב לכל מטרה, נשמח לסייע לכם ברעיון וחשיבה, בכתיבה ויצירה של תא קולי או קריינות בהמתנה עבור הרכזייה שלכם, נתב השלוחות או הטלפון הנייד, אנחנו כאן לכל שאלה

משרד: 029995570

נייד: 0527772570

או באתר likol.co.il

הווצאפ שלנו זמין 24/6 לכל שאלה.

נשמח לסייע ולעזור(:




קריינות תא קולי