ובכן התשובה הפשוטה היא חד וחלק כן! במידה ורכשתם סרט או פרסומת תדמית, מעבר להוצאה שהסרטון פרסומת תדרוש מכם כדאי להשקיע עוד סכום פעוט באופן יחסי כדי שבסרטון שלכם תהיה קריינות מקצועית שמניעה לפעולה, מרגשת וממתגת, כלומר שתיצור זהות בין לקוח הקצה למותג שלכם.

מה עושה קריינות מקצועית לסרט שלכם?

נתחיל בפן האנושי מאחר והקריינות מורכבת מה-“קול האנושי” מכאן שקריין טוב יניע את המוצר שלכם – כלומר ב-כוח ה’קול האנושי’ לרגש, לשכנע ואפילו להרגיז..  כדאי מאוד שתבחרו בקריין טוב כזה שמזוהה עם המותג שלכם .

ההבדל בין לקרוא טקסט לבין “להגיש טקסט”.

קריין טוב או קריינית מוצלחת ידעו לקבל טקסט ולהמרות שאין להם הכרות עם המותג שלכם הם ידעו להדגיש אותו בצורה שתפיק את מלא התועלת ותרגש או תניע לפעולה, שימו לב למשל היום ב-‘פייסבוק’ שונו ההגדרות, ב’ציר הזמן’, אם לא שיניתם את ההגדרות הסטנדרטיות שימו לב שהווידאו אותו תעלו לרשת גם מנוגן אוטומטית (בלי צורך ללחוץ על ה-“פליי” והכי חשוב מושמע באופן אוטומטי אלא אם תשתיקו אותו.. לכן במידה ורכשתם קריינות לסרט או פרסומת שתעלה ברשת ‘פייסבוק’ למשל יש לכם עוד הזדמנות “לתפוס את הלקוח באוזן” .

לקוחות מספרים ומעידים.

אם תמונה שווה אלף מילים רק תתארו לכם מה היה קורה אילו התמונה הייתה יכולה לדבר.. לקוחות עסקים שרכשו פרסומות וסרטים לאורך השנים וגם דאגו להוסיף פס קריינות מקצועית העידו כי הסרטון צבר צפיות בכמות של פי 4 ולפעמים גם 5 מאשר בפרויקטים בהן היה בסרט רק מוזיקת רקע. עכשיו תעצמו את העיניים ותתארו לכם את הפרסום של “רשת מחסני חשמל” בטלוויזיה בלי הקול המזוהה עם המותג. זוכרים?…זהו הבנתם הכל!

לפעמים צריך אף יותר משפת קריינות אחת.

שימו לב אם אתם פונים לקהלי יעד שדוברים מספר שפות או אם אתם עובדים עם לקוחות מחו”ל, כדאי מאוד לשקול לייצר לאותו הסרט או הפרסומת אף יותר מפס קריינות מקצועית אחת, היום גם ניתן להוסיף כתוביות תואמות בכל שפה כל ההשקעה הזניחה (באופן יחסי לסרט/פרסומת) הזו תגדיל לכם מכירות באופן משמעותי מאוד. כך שאת ההשקה הזו תחזירו מהר וגם תזכרו כמותג מוביל בתחומו. תבדקו אותנו!

‘אולפני ליקול הפקות’ מציעים הקלטות קריינות מקצועית לכל מטרה בשפות רבות ובמהירות מקסימלית ניתן לקבל הצעת מחיר תוך יום עסקים ‘אולפני ליקול הפקות’ החברה לקריינות מקצועית במגוון שפות

משרד: 029995570 ישיר 0527772570

www.likol.co.il