"הברכה המקוריינת"-ברכות בקריינות אישית לכל מטרה, והזמנות דיגיטליות.

"ליקול הפקות" בשיתוף "מיכל מגן" מספקת, מגוון פתרונות וברכות שישמחו, יפתיעו כל אהוב וישאירו בו רושם נהדר לאורך זמן רב! זוהי מתנה מושלמת ודרך מקורית לאחל ולהודות, להזמין לאירוע, לימי מכירה,הודעת תזכורת לכל סוג של אירוע, להגיד תודה לאורחים שלכם אחרי האירוע, ועוד… אנו נפיק עבורכם את הברכה האישית, ההזמנה לאירוע ושמחה, וכמובן איחולים שונים כגון: ברכת חג שמח מעסקים ללקוחות, ברכות מדובבות לילדים, לימי הולדת ועוד המון ברכות מותאמות ואפשרויות נפלאות שניתן לבצע באופן אישי בצורת "ברכה מקוריינת" ה"ברכה המקוריינת" נשלחת אליכם בקובץ MP3 רגיל אותו תוכלו לשלוח דרך תוכנת המסרים הפופולרית " WHATSAPP " , לשלוח דרך המייל הפרטי שלכם, ואפילו לקבל כ-"סרטון" עם תמונה רלוונטית שלכם או של חתן השמחה, של בית העסק ועוד.. ב"יוטיוב" . אפשר כבר עכשיו להזמין "ברכה מקוריינת" או להמשיך לקרוא...





הנסחים לברכה נכתבים בדרך שאתם רוצים ובצורה אשית ומעוררת עניין, תודה, ההערכה ואהבה! הרשו לעצמכם לנסח את הטקסט המתאים ופשוט לשלוח אלינו (*לאחר שליחת הטקסט תבוצע הקלטה ולא יתקבלו שינויים) את כל השאר אנו נעשה למענכם.

דוגמאות נסחים ודוגמאות שמע, לברכות והודעות.

ברכת חג שמח לעסקים

כמה זה עולה? ברכה מקוריינת או הזמנה דיגיטלית אחת במבצע מיוחד רק 233 ש"ח או 2 ברכות מהמגוון (או ברכה + הזמנה וכ"ו..) 409 ש"ח בלבד.

כמובן ניתן להזמין במחיר המבצע הזמנה + ברכת תודה לאחר אירוע וכ"ו…מחיר זול ביותר להפקת ברכה לבטח זול יותר מכל הזמנה מודפסת,תשלום ניתן להעביר בכרטיס אשראי בצורה מאובטחת באתר, או בהעברה בנקאית בלבד! לאחר התשלום תקבלו חשבונית מס' קבלה ישירות לכתובת המייל שהזנתם באתר, ואנו נכין את "הברכה המקוריינת" תוך יום עסקים אחד בלבד!

"הברכה המקוריינת" ניתן לקבל בקול גבר או אישה ואף ברכה מדובבת לילדים! כל הברכות וההודעות מגיעות בליווי מוזיקה מקורי המוגן בזכיות יוצרים מספריית המוזיקה שלנו. להאזנה לדוגמאות רבות לחצו על ה"פליי" בדוגמאות השמע שבדף.

את נוסח הברכה (עד 30 שניות הקראה 45-50 מילים) יש לשלוח בטופס "הזמנת ברכה" שבאתר.

(יש לצרף מס' טלפון לשאלות אודות ניסוח במידה וייווצרו).

סגנונות ברכות והזמנות.

  • הזמנה לאירוע ברית/בריתה.
  • הזמנה לחתונה.
  • תזכורת להגעה לכל אירוע ושמחה.
  • הזמנה לערב מכירות או כנס.
  • תודות לאורחים לאחר אירוע.
  • ברכה יום נישואין.
  • ברכה ליום הולדת.
  • ברכה לבר/בת מצווה.
  • ברכה לברית / בריתה.
  • ברכות כלליות.
  • תשדירי פרסום- ימי מכירות מבצעים מיוחדים ועוד.


*תקנון רכישת ברכות באתר "ליקול הפקות".

יש לבחור קול גבר או אישה לפני כל הזמנת ברכה. ניתן לקבל ברכה בקובץ MP3 MP4 לפי בחירת הלקוח, כולל תמונה אחת רלוונטית למייל או לווצאפ. בסוף כל סרטון "ליקול" שומרת לעצמה את הזכות להכניס לסרטון הברכה, תמונה אחת בה יופיע פרסום של "הברכה המקוריינת" וכפי שמופיע ברוב הדוגמאות שבאתר. תשלום מבוצע בכ.א או בההעברה בנקאית בלבד. למשלמים בהעברה בנקאית יש לשלוח אישור/אסמכתה לפקס או למייל שלנו ולעדכן טלפונית על העברה זו* חשבונית מס' קבלה- תונפק לאחר ההעברה*זמני אספקה יום עסקים אחד מרגע קבלת הטקסט המאושר ע"י הלקוח. (מועדי ישראל וחול המועד אין פעילות).לאחר ביצוע הקלטה אין החזר תשלום. בחירת מוזיקה כפס רקע לבחירה, מוגנת בזכיות יוצרים ואי לכך תבחר אך ורק מספריית המוזיקה החוקית של "ליקול הפקות".תקנון זה נכתב מטעמי נוחות בלשון זכר* ט.ל.ח כל הזכויות שמורות ל"ליקול הפקות-תקשורת" ליקול מורשית מתוקף הזמנה להציג את דוגמאות הברכות באתר, ברשתות חברתיות, בערוץ היוטיוב שלה, ובכל אמצעי מדיה שתראה לנכון.