בין אם ברצונכם לפרסם ברדיו או להעביר מסר שייחרט לעד בזיכרונו של הלקוח שלכם, כזה שיהיה מזוהה מיד עם המותג שלכם ג’ינגל – תשדיר בשירה הוא הפתרון המושלם עבורכם!

בין אם ברצונכם לפרסם ברדיו תשדיר שלא ישכח, או להעביר מסר שייחרט לעד בזיכרונו של הלקוח שלכם, כזה שיהיה מזוהה מיד עם המותג שלכם ג’ינגל – תשדיר בשירה הוא הפתרון המושלם למענכם.

זוכרים את השיחה האחרונה שלכם ל’חברת החשמל’? זוכרים את התשדיר שלהם? כן כן.. אתם זוכרים בהחלט “אתכם בכל רגע חברת החשמל”……מעבר לסלוגן המושלם של ‘חברת החשמל’ אין ספק שהתשדיר שמנוגן שוב ושוב נקלט בגלל אופן הגשתו בשירה ולכן מעבר לתשדירי קריינות מקצועית אם ברצונכם להעביר מסר שלא נשכח פשוט הפיקו אותו בשירה.

על התהליך.

הפקת ג’ינגל שירה מתחילה בבחירת ‘סלוגן’ מקצועי שמסכם בכמה מילים את פעילות המותג או מבליט חלק חשוב ממנה, לאחר מכן ישלחו אליכם מס’ ‘סקיצות’ של לחן לשיר, לאחר הבחירה באחד מהם יופק תשדיר השירה עצמו ג’ינגל השירה.

חשיבות בחירת הסלוגן המושלם.

אם אתם מפרסמים ברדיו כדאי לשקול שירה של מספר הטלפון, בטח כאשר מדובר במספר מקוצר השירה של מספר הטלפון בג’ינגל תגרום ללקוח לזכור בייתר קלות איך להשיג אתכם. אם מדובר בתשדיר שירה לטלפון או למרכזייה כדאי לחשוב טוב על המסר שאתם רוצים להעביר הכלל- ככל ש-קצר יותר מכובד יותר! ולכן אם רוצים נניח לדבר על השירות המיוחד והאחריות שאתם מעניקים פשוט כתבו “מובילים בשירות מנצחים באחריות” לא להפוך את ג’ינגל השירה לאלבום בסוף עדיין מדובר בתשדיר מסחרי נעים ככל שיהיה.

זמר זמרת או דואט

עקרונית אין שום עניין מקצועי בין זמר לזמרת אלא טעם אישי, דואט תמיד יפה יותר אך ייקר את הפקת התשדיר, שימו לב עם אתם עובדים עם מגזר דתי / חרדי כדאי להימנע מתשדיר שירה בקול אישה מאחר והמגזר לא יכול להאזין לשירת נשים ואתם צריכים את הלקוח שלכם בהאזנה.

‘אולפני ליקול הפקות’ מתמחים בהפקות שירה, ג’ינגלים עסקיים – ג’ינגלים לרדיו-והפקות שירה למרכזיות או טלפונים ניידים החל בבחירת הסלוגן המושלם לתשדיר שירות כתיבה וקריינות מקצועית ועד להפקה המושלמת והכל במחיר מנצח ובירות מקצועי עם חיוך גדול שכלול במחיר.

אולפן:029995570 ישיר: 0527772570 WWW.LIKOL.CO.IL