וזהו הבדל גדול בדיוק כמו כל בעל עסק שצריך להחליט האם הוא מעוניין בהקמת אתר ‘אינפורמטיבי’- ל”מידע כללי”,( “אתר תדמיתי”) בו יסופקו האפשריות והאינפורמציה על בית העסק לבין אתר “קטלוגי מכירתי” בו ניתן לרכוש מוצרים און ליין- ועוד,בדיוק כמו שישנו ‘פרסום אורגני’ או ‘פרסום ממומן’ כך קיים גם הבדל מהותי בין שני סוגי הסרטונים.

סרטון תדמית – מיתוג כללי מקצועי בווידאו.

סרטון מסוג זה מופק בדרך כלל באורכים של בין 30 שניות ועד לשתי דקות, שימו לב כלל שהעסק גדל איתו גדלה האינפורמציה ואי לכך גם אורכו של הסרטון בהתאמה. אולם עליכם להביא בחשבון שגם אם נותנים לכם סרט תדמית של 5 דקות באותו המחיר זה לא לטובתכם דווקא בפרסום תדמיתי הממוקד – קולע.

סרטון פרסומת ‘להניע את הלקוח לבחור בך!’

בסרטון פרסומת נהיה ממוקדים עוד יותר ובעצם נרצה להציע ל’לקוח הקצה’ פרסום בצורת וידאו שיווקי ש”קופץ לו לעיין” ואם יהיה בו פס קריינות מקצועית אז גם “נתפוס אותו באוזן”… הסרטונים של הפרסומת נעים באורכים שבין 15-30 שניות ועיקרם ‘מיקוד והנעה לפעולה’, אפשר לחשוב על מבצע טוב או הנחות, מכירת מלאים ואין ספור רעיונות שניתן לשלב בסרטון ‘פרסומת וידאו’ העיקר ‘מיקוד והנעתו של הלקוח לפעולה’ עשו זאת בתבונה, חישבו מראש על כל מילה כבר בעת כתיבת הטקסטים הראשוניים לפרסומת, בחרו מוזיקה אנרגטית וקריין מקצועי ואנרגטי או שאם מדובר ב”מכירה רגשית בקול של קריינית ‘רכה ומלטפת’ וכ”ו…

סרטון תדמית מה חשוב לדעת

כדאי לדעת בסרטוני תדמית לרוב תצטרכו ל’הנגיש’ את הלקוח לסרטון כלומר, לומר לו “באתר שלנו יש סרטון המספק אינפורמציה רחבה על אופי החברה”.. או לשלוח לו קישור לסרטון ב’מייל’ ‘ווצאפ’ וכ”ו זאת מאחר שבניגוד לפרסומת הסרטון בא לספק מידע ופחות להניע לפעולה. בחרו נכון, השתדלו להוסיף קריינות מקצועית היא מקפיצה את הסרטון שלכם בעשות מונים ועלותה זניחה בייחס להפקת הסרטון עצמו, בחרו פס מוזיקת רקע נעימה ולא משהו רעשני מידי אל תתפשרו על כתיבת טקסט איכותית ביותר שתעשה אחרי מחקר מעמיק על המותג שלכם.

‘אולפני ליקול הפקות’ מספקים מגוון סרטי תדמית, סרטי פרסומת, סרטונים לפייסבוק, סרטים מצולמים,  הדכה, מוצר ועוד המון…לפלטפורמות  ‘פייסבוק’ ‘אתר’ ‘מייל’ ‘ווצאפ’ וכל כלי דיגיטלי, כמו כן  מספק האולפן – שירותי קריינות מקצועית לכל מטרה ובמגוון שפות על ידי גלריית קריינים מקצועית.

ניתן לחייג אלינו 029995570   0527772570

אתר ‘אולפני ליקול הפקות’ www.likol.co.il