רכשתם מרכזייה חדשה? מזל טוב! חשוב שתדעו שמרכזייה הינה כלי חשוב במיתוג ושיווק העסק שלכם ולא רק כלי לקבלת וניתוב שיחות, ולכן חשוב מאוד להתקין במרכזייה החדשה את חבילת ההקלטות שתהפוך את המרכזייה שלכם לכלי שיווקי ממתג וכזו שמעבירה את האינפורמציה שתחסוך לכם המון ‘שאלות מיותרות’ בעתיד. הנה כמה כללים פשוטים שיקנו לכם הקלטות איכותיות למרכזייה החדשה.

הנחיה אינפורמטיבית.

ככלל בכל ההודעות למרכזייה כדאי ורצוי מאוד לדבר בשפה פשוטה כזו שמובנת ללקוח ה’פשוט’ או החכם ביותר אל תדברו ב”מילים גבוהות” מידי…

אפיינו את קהל היעד.

אם אתם עסק שפונה רק לגברים יש לפנות רק לגברים לדוגמא: “הקש 1 ” -אם מדובר בעסק הפונה רק לנשים אימרו “הקישו 2 “- אם אתם פונים לשני המינים יש לציין “הקישו” כדי לכבד את כלל המינים, אולי נישמע לכם עכשיו לא חשוב אבל באנשים מסוימים זה עלול לפגוע חלילה והמטרה שלנו כבעלי עסקים היא לתת שירות טוב ו…למכור. חבל .

שפת קהל היעד

אם אתם עובדים ומשרתים קהל יעד ששפת האם שלו לרוב עברית בקשו הקלטות אך ורק בשפה העברית, במידה ואתם משרתים לקוחות מ-מגדרים הדוברים שפות שונות – בקשו את ההקלטות גם בשפות הרצויות, דאגו שנותנו השירות בעסק יתרגמו את הטקסט בעברית לשפה הרצויה ובקשו קריינות גם בשפה הרצויה למרכזייה. הצעד הזה עולה עוד כסף אבל שווה כל אגורה שחוקה בחשיבה לטווח ארוך.

בררו איזה הקלטות דרושות לכם.

במרכזיות החדשות ניתן לקבל מגוון הקלטות, החל מנתב יום (זה שמנחה את הלקוח לאיזה שלוחה עליו להגיע) אבל ניתן להוסיף גם:

מענה בהמתנה:

במקום מוזיקת מעליות מעצבנת הכינו הקלטה שמספרת ללקוח על הפעולות והשירותים שאתם מספקים ואפילו הוסיפו הצעה בלעדית שאתם רוצים ליידע את הלקוח שלכם לדוגמא: “חדש בביטוח ישראלי- ביטוחי פנסיה במחיר משתלם שאלו מיד את נציג השירות”.. ויש עוד המון טיפים לקידום ושיווק הכלל מאחר והלקוח גם ככה ממתין על הקו “ואין לו לאן לברוח” תוכלו לשווק “ישירות לאוזנו” בצורה נעימה אודותיכם, דאגו שהודעה תהיה נעימה ולא מציקה ועמוסה מידי. אין דבר ששנוא יותר על לקוח שממתין גם לעבור “עינויים בהמתנה” חישבו על אופציה של המתנה נעימה בשירה.

מענה לילה:

במרכזיות החדשות ניתן להוסיף לרב-מענה לאחר שעות הפעילות שנכנס באופן אוטומטי כלומר: מגדירים פעם אחת מראש וההודעה תעבוד באופן אוטומטי לפי הגדרות שעות הפעילות של העסק שלכם, בהודעה נספר על זמני הפעילות בימים א’-ה’ וכן בימים ו’ ו-ערבי חג וכן מה ניתן לעשות במקרים דחופים. האם יש טלפון לפנות איליו? או אולי לעבור לאתר ולהשאיר הודעה שם ..ישנם מגוון אפשריות.

תתי תפריט:

לעיתים בעיקר במרכזיות מורכבות וגדולות יתכנו “תתי תפריט” בהנחה ואתם רשת לדוגמא בנתב הראשי יהיה “לרשימת סניפים”- תפתח הודעת “תת נתב” ובה “שמות הסניפים” וכתובתם..

דעו את השלוחות:

אם אתם תבקשו שירות כתיבה למרכזייה החדשה מאולפן ההקלטות, תתבקשו לשלוח רשימת שלוחות לנתב יום, דאגו לשלוח בצורה מסודרת רשימת שלוחות השתדלו להימנע משלוחות אישיות לדוגמא “להנהלת חשבונות-אדם הקישו 1” במקום זאת אמרו “להנהלת חשבונות הקישו 1 ” – אדם עלול לעזוב.. ואז תצטרכו לשלם עבור הקלטה חדשה. אם אתם הולכים גם על מענה לילה והמתנה כיתבו לצוות האולפן את שעות הפעילות בכל יום וספרו בכלליות על החברה על מנת שיוכלו לקבל את מלוא האינפורמציה אודותיכם ולתת לכם את הכתיבה הטובה ביותר עבור ההקלטות למרכזייה.

התקנות וסוג קבצים.

בררו מול הספקית שמכרה לכם את ציוד התקשורת / המרכזייה– איך אתם מטמיעים את קבצי הקלטות הקריינות לאחר הקלטתם, באיזה פורמט ‘אודיו’ אתם צריכים את הקבצים, ישנם מרכזיות שתומכות בכל סוג קובץ ‘אוידו’ ויש מרכזיות שצריכות קבצים ספציפיים מאוד ובמשקל מסוים. ידעו את האולפן מראש על כך.

אולפני ‘ליקול הפקות’ הפיקו אלפי תשדירי הקלטות למרכזייה בשפות שונות אנו נשמח לעזור לכם לקבל את ההחלטה לגבי המרכזייה החדשה שלכם, החל משלב הכתיבה ועד לשירותי תרגום והמרת הקבצים לקובץ שמתאים למרכזייה שלכם.

לייעוץ: 029995570 ישיר 0527772570