פעמים רבות נתקלתי בלקוחות שאמרו לי את המשפט הבא “תשמע בקשר למוזיקה תשים לי את השיר הזה והזה…” ובכן חברים שימו לב כל תשדיר מסחרי בין אם מדובר בקריינות עסקית לטלפון נייד ובין אם מדובר בקריינות מקצועית שאתם רוצים לשלב בסרטון התדמית השיווקי ואפילו קריינות למרכזייה, שלכם מחויב על פי חוק במוזיקה חוקית, שימו לב בשנים האחרונות קמו מספר חברות ועסקים קטנים שמציעים שירותי קריינות זולה יחד עם מוזיקה שאינה מוגנת המשמעות:

“הזול הזה” עוד עלול לעלות לכם מאוד ביוקר!!! סכומי התביעה כאשר משתמשים ברצועה שאינה מוגנת עלולה להתחיל בכ-100 אלף שקלים.

לשון החוק (19 בנוב׳ 2007 – חוק זכויות יוצרים מגדיר את הזכויות של יוצרים על יצירותיהם ועל הדרך שבה מותר לכלל להשתמש בהן בצורה נכונה והוגנת. חוק זכויות יוצרים יחול על יצירה ספרותית מקורית בצורה של ספר, תקליטור או תקליט. מטרת החוק היא הגנה על היצירה מפני העתקה או כל שימוש מהותי בתוכן למטרות של מסחר או הצגה בפני ציבור).

ועכשיו מה עושים?

ניתן לרכוש מקטע של שיר אהוב מאתר “ג’ינגל סטוק” בעלות משוערת של 20-50
$ או מאתרים נוספים שמציעים שירותים דומים בארץ ובעולם, אפשרות נוספת בידקו עם החברה היוצרת כי פס המוזיקה מוגן וחוקי וכך תהפכו את פרויקט הקריינות המקצועית שלכם לכשר ומוגן.
‘אולפני ליקול הפקות’ מעמידים לרשות הלקוחות ספריית מוזיקה עשירה חדשנית ובלעדית והכי חשוב מוגנת בזכיות יוצרים. הספרייה מחולקת לפי ז’אנרים וקטגוריות לנוחותכם!

משרד 029995570 ישיר 0527772570 אתר www.likol.co.il