זמני ההמתנה לקליטת צליל עסקי, פאנטון עסקי, מרגע אישור ההקלטה ועד לניגונו בקו.

רכשתם צליל עסקי בהמתנה? תתחדשו! כדאי שתדעו שבניגוד למרכזייה  בה קליטת (הטמעת) ההקלטות אורכת מס’ דקות, בצלי העסקי יש זמן המתנה של עד 5 ימי עסקים מרגע שליחת התשדיר במייל ועד להפעלתו על ידי המפעילה הסלולרית.

איך לקצר את זמני ההמתנה?

הקפידו לשלוח את המייל ישירות דרככם ומיד עם סיום ההקלטה ואישורה למפעילה הסלולרית, “בסלקום” צלצלו למוקד שירות הלקוחות ובקשו לפתוח “הוראת עבודה מס’ TT44 ” זו ההוראה בה יפעילו בעבורכם את התשדיר.

בכל חברה אחרת כדאי ורצוי גם לצלצל לשירות הלקוחות, לעדכן את הנציג או הנציגה ששלחתם מייל עם ג’ינגל עסקי ושאתם מבקשים שיופעל  הכי מהר שניתן זה תמיד טוב שיש  תיעוד על כך ואצלם הכל רשום בצורה מסודרת בכל פנייה.

אל תאשימו או תלחיצו את אולפן ההקלטות.

כחלק משירות אולפני ההקלטות המקצועיים המספקים שירותי קריינות מקצועית כגון תשדירי קריינות למרכזייה, צליל עסקי, ובכדי לפשט את חיי הלקוח האולפן שולח בעבורכם את החומר לחברת הסלולר שלכם, לרוב אין בעיה אולם אם נתגלתה אחת שכזו זכרו לשמור על קשר טוב עם האולפן במקום לבוא אילו בהאשמות בסוף לא האולפן הוא הבעלים של חברת הסלולר שלכם.

“אולפני ליקול” הפקות מספקים שנים רבות אלפי הקלטות “צליל עסקי בהמתנה” כאשר האולפן מספק תמיכה מקסימלית מול כל רשתות הסלולר, כנ”ל לגבי הקלטות קריינות מקצועית למרכזייה בשפות רבות מאוד ותמיכה ועריכת כל סוגי הפורמטים והקבצים למרכזייה / סלולר.

טל 029995570 ישיר 0527772570