חנות און ליין לעסק /חנות באינטרנט האם כדאי או חובה? המשך

חנות און ליין או חנות אינטרנט ויש הקוראים לה אתר מסחר, נחשבת בשנות 2020 ואף הרבה לפני כפלטפורמת מסחר מעניינת היכולה להציע לכם אפשרות נפלאה למכור בלי לצאת מהבית וגם למכור בהרבה מאוד כסף!! אבל כמו כל דבר בחיים, גם הקידמה שפעם הייתה נחלת בודדים, הפכה עם הזמן להיות נפוצה מאוד .כיום יש מאות אלפי חנויות מסחר בארץ ומליוני חנויות מסחר בעולם, כדי להיות חנות מצליחה כדאי לכם ליישם כמה כללים חשובים אבל, נחזור רק לרגע לשאלת הכותר הראשית..האם לכל בעל עסק או בעלת עסק שיש ברשותם מוצרי מכירה כדאי להקים אתר אינטרנט למסחר? ובכן התשובה היא חד וחלק כן כן כן! ונרחיב מיד..
חנות און ליין /חנות באינטרנט

מעוניינים בחנות און ליין? לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

מדוע כדאי לי לעשות חנות אינטרנט כבעל עסק.

ובכן יש לכך לא מעט סיבות.. אבל בואו נתחיל בדבר הפשוט ביותר.

1 חנות באינטרנט, בניגוד לאתר תדמית יכולה לייצר כסף מיידי!

וכמו כן לאחר השקעת ההקמה הראשונית שהיא זניחה באופן יחסי.. כל שנותר לכם הוא תחזוקה פשוטה באופן יחסי ותוכלו להתחיל למכור ולמכור..באינטרנט בלי סוף.

בחנות האונליין שלכם אין מוכרת אנושית  עם חופשת לידה,(לא שחלילה יש לנו התנגדות לילודה..)היא בלי עובד עם ימי מחלה פשוט נוח ומהר, ו 24/6 , ומעבר לכך חנות אינטרנט מתפתחת כל העת, כאשר תוסיפו לה עוד ועוד פריטים, וכך מקבל האתר שלכם עוד ועוד “נפח” וגודל, עוד קטגוריות ועוד יופי, הוא יהיה מרשים יותר וכתוצאה מכך מוכר יותר!!

2 אתר חנות און ליין באינטרנט הוא בהחלט משמש גם כתדמית שלכם תחשבו על זה שנייה הלו באתר יש את דף ה”אודות”, דף “צור קשר”, “גלריית מוצרים”, ועוד.. כמו בכל אתר תדמיתי רגיל רק שבאתר תדמית יש בו גם כן את המוצרים שלכם מוצעים למכירה און ליין, יוצא איפה שקיבלתם גם חנות נוספת ללא שייכות און ליין, וגם יש לכם אתר תדמיתי מעולה שרק יתפתח ויגדל עם הזמן והשנים…שווה לגמרי!!

מעוניינים בחנות און ליין? לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

אז ממה צריך בכל זאת להיזהר ?

בבואכם להקים חנות און ליין בהיטו וכך תבנו חנות אינטרנט בצורה נכונה ומוצלחת.
1 כמו באתר תדמיתי הכל מתחיל באיפיון נכון של הצרכים, חישבו מה המוצר שלכם, כלומר מה הצורך, ההעלו הכל במסמך מסודר
אפיינו את האתר מראש לפי כמות עמודים ידועה מראש, תנו לכל עמוד את “תת העמוד” במקרה המורך,
לשונית ראשית לא אמורה להכיל מעבר ל 5 או 6 כפתורים (עמודים) על מנת שיהיה נגיש “ונקי לעיין” של הגולש, שימו לב!
כאן מגיע החלק החשוב של החנות והוא דף הבית
בעמוד הבית של חנות האון ליין שלכם תרצו להציג הכל אודות החנות בצורה מהירה, אני ממליץ לחלק את דף הבית ל 5 עמודות נניח

אודות החנות
גלרית מוצרים
המבצעים החמים
הפריטים שאתם חייבים
מעבר לדף יצירת קשר (או גלריית המלצות)
כל לחיצה על חלק מסוים ב’דף הבית’ מובילה לדף הרלוונטי באתר.
חשוב לכם ליצור דף בית מעוצב ויפה, נגיש ומכובד כי זה חלון הראווה של חנות האון ליין שלכם, וזה יקבע האם הגולשים ישארו באתר וירכשו או שיעשו “באק” לאתר של המתחרה.. אל תתפשרו על דף בית פחות ממושלם עבור חנות האון ליין שלכם!!
יצרו את רשימת הקטגוריות לחנות לדוגמא,
חנות רהיטים תבקש לקטגוריות:
ארונות
פינות אוכל
סלונים
מזרנים
ספות נוער
וכו…
לאחר שהבנתם את הצורך והכל כתוב במפה מוסכמת מראש ניתן לעבור לשלב הבא בבניית חנות האון ליין!

מעוניינים בחנות און ליין? לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

כתיבה נכונה עבור חנות האון ליין היא מקדמת אתכם אורגנית וגם כמותג מצליח!

אתם כבר מכירים את דעתי בכל הנוגע לכתיבה נכונה עבור און ליין, בעצם הכתיבה שלכם לאתר היא הדבר הנכון על מנת לקדם את האתר שלכם אל מול המתחרים.

אתר טוב הוא אתר נגיש,

אתר עם שפע של מידע לגולש שלכם, זה יוצר לו ביטחון אודות החנות ואודות המוצרים, אם תבחנו את האתרים און ליין של החברות הגדולות תיראו שיש שפע של המלצות למוצר, אודות, מידות, עלויות, שילוח, ועוד המון אינפורמציה, רובה כתובה ויש גם סרטוני וידאו לעזר, אבל תמיד הכל מתחיל בכתיבה נכונה וטובה, לכן כדאי מאוד להשקיע בכתיבת תוכן נכונה ואל תתפשרו על כותב או כותבת תוכן טובים ממש! זו השקעה שתחזור אליכם ממש בקרוב!!!! כותבי התוכן יקבלו מכם את “מפת האיפיון” ולפיה ייצרו תוכן עבור כל לשונית ועמוד בהתאמה אישית”

מעוניינים בחנות און ליין? לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

העלאת המוצרים הראשונית וסידור הקטגוריות.

על מנת שהחנות שלכם תתחיל לקבל נפח ולהפוך להיות חנות און ליין אמיתית, יש כמובן להעלות מוצרי מכירה.

השתדלו מבעוד  מועד להיות מוכנים וערוכים עם לפחות כ 100 מוצרים ראשונים אשר יהיו מחולקים לקטגוריות הרלוונטיות, שימו לב יש להכין ע”ג דף ‘וורד’ (או כל כתבן דיגיטלי אחר איתו נוח לכם להשתמש..) טקסט לכל מוצר,

פרטו על מהו המוצר אותו ברצונכם למכור ככל הניתן, באיזה צבע ניתן לקבל, מידות, עלות משלוח, כמה שנות אחריות וכ”ו.. אם יש לכם גם סרטון למוצר צרפו את הקישור.

שימו לב לאחר כתיבת תוכן המוצר פיתחו לכם תיקייה או במידה ואתם כותבים את התוכן בקובץ ‘אקסל’ העלו תמונות של המוצר, ככל שיהיו יותר תמונות ומידע כל יהיה קל לצרכן לרכוש אצלכם, וככה אתם תוכלו להרוויח הרבה יותר כסף מחנות האונליין החדשה, לאחר שהתבנית באתר שלכם מוכנה ומעוצבת ניתן כעת להתחיל להעלות את המוצרים עם המחיר הרגיל ומחויר המבצע, שימו לב שוב לשייך את התמונות והמוצרים לקטגורייה הנכונה.

במאמר הבא נלמד ונבין עוד, איך ניתן כעת להתחבר לסליקה, הכיצד נקבל את הכסף מחברת האשראי ואיך כדאי לעבוד עם משלוחים, איך ניתן כעת לקדם את החנות שלנו באון ליין ועוד המון טיפים שתרצו לקרוא על חניות מסחר און ליין,

נביא גם בהרחבה את ההבדל שבין חנות און ליין המוצעת בדמי שימוש חודשיים ובין חנות און ליין שאתם קונים באופן חד פעמי והיא שלכם ועוד המון..

מקווה שיכולתי לשפוך קצת אור על נושא האתרים באון ליין ונמשיך בעזרת השם בכתבה הבאה.

הכותב הוא שמעון אסולין.

‘אולפני ליקול’ ו’ליקול סטודיו’ הם משרד פרסום דיגיטל חדשני, המציע ללקוחות לרכוש חנות באינטרנט לפי צורך ובהתאמה אישית לכל בעל עסק במחיר נוח ומשתלם.

אצלנו תמצאו

חדשנות.

התאמה לצרכים.

פיתוח חנות און ליין ואפליקציות מכירה.

אתרי תדמית.

עיצוב גרפי מתקדם,

כתיבת תכנים.

הפקת סרטונים מכל סוג.

ובעיקר מעטפת מלאה של אנשי תוכן רבים בכל תחום השיווק והדיגיטל שיסייעו לכם הן בבנית חנות און ליין והן בקידומה שיווקה ותפעול שותף.

אתם מוזמנים לצלצל אלינו ולהתרשם מחוות שירות מקצועי שטרם הכרתם בישראל!

המחיר גם תחרותי(:

אל תהססו לפנות.

029995570

פרסום 360 של ליקול

פרסום 360 של ליקול

מה עושה את ליקול פרסומאים – למשרד פרסום דיגיטלי מוביל בתחומו? פרסום 360 של ליקול אומרים “שעסקים עושים עם אנשים”
divuv

divuv

גלריית מדובבים שלנו אורי קריין ומדובב דוגמאות עדן קריינית ומדובבת מלאת חיים בשפות, עברית, אנגלית, ספרדית דוגמאות גאולה קריינית ומדובבת
המלצות

המלצות

המלצות Previous Next דוגמאות רוצים לקבל ייעוץ או  הצעה טובה למיתוג כולל? ונחזור אליכם בהקדם
קמפיין פרסום טוב ברדיו כולל פריסה נכונה של התשדירים!

קמפיין פרסום טוב ברדיו כולל פריסה נכונה של התשדירים!

קמפיין פרסום טוב ברדיו כולל פריסה נכונה של התשדירים! פרסום ברדיו לפרטים נוספים השאירו פרטים בבקשה ונחזור אליכם בהקדם קמפיין
מה עושה קריין או קריינית לקריינים טובים, או מעולים?

מה עושה קריין או קריינית לקריינים טובים, או מעולים?

מה עושה קריין או קריינית לקריינים טובים, או מעולים? קריין טוב הוא אחד שלא רק יודע להקריא טקסט בקול ערב
מרכזיה חדשה מיתוג קולי

מרכזיה חדשה מיתוג קולי

שנה חדשה מרכזייה חדשה, מיתוג קולי חדש! מיתוג קולי שנה חדשה מרכזייה חדשה, מיתוג קולי חדש! עם פרוס השנה הבאה
חנות און ליין /חנות באינטרנט האם כדאי או חובה ? המשך

חנות און ליין /חנות באינטרנט האם כדאי או חובה ? המשך

חנות און ליין /חנות באינטרנט האם כדאי או חובה? האם להקים חנות אינטרנט עצמאית שלכם או להשתמש בחנות עם תשלום