חנות און ליין /חנות באינטרנט האם כדאי או חובה?

האם להקים חנות אינטרנט עצמאית שלכם או להשתמש בחנות עם תשלום שכירות חודשית?

היי לכולם, במאמר הקודם סקרנו בהרחבה את האפשרות של חנות און ליין לעומת אתר תדמית, האם  כדאי לרכוש חנות און ליין שלכם, או בדמי שימוש חודשיים? בסיום הכתבה הקודמת הבטחנו לדון הפעם על כמה נושאים נוספים בבואכם לרכוש חנות און ליין.

אחת השאלות המסקרנות האם כדאי לבנות לעצמכם אתר ולתחזק אותו או שמא להשתמש בחנות און ליין המבוססת על פלטפורמה מוכנה ולשלם דמי שירות חודשיים?

ובכן..

אין כאן תשובה אחת אחידה. ראשית צריך להבין, החברות הגדולות ‘אמזון’ ו’אייבי’ מאפשרים ליזמים למכור ישירות דרך הפלטפורמה שלהן,  אבל מה שלא אומרים לכם זה כמובן שעל כל מכירה באינטרנט תשלמו עמלה נאה לשותפה הענקית, כנ”ל בארץ ישנן פלטפורמות מקומיות המאפשרות מכירת מוצרים ו ‘קניונים און ליין’ רבים שמבקשים שתעלו את המוצרים שלכם בחנות בקניון ולפעמים גם ללא עלות,  כמובן תשאלו את עצמכם האם אתם צריכים חנות שרוצה לשווק נניח 100 – 200 מוצרים ב -10 או 20 עמודים מעוצבים, או שאתם מעוניינים להגיע לשוק העולמי ואז כדאי בהחלט לשקול עבודה מול אמזון ואיבי?

מיותר לציין שכל עבודה בפלטפורמה שאינה שלכם לגמרי תקדם על הדרך קודם את הפלטפורמה הגדולה ואז רק אתכם..

חנות אינטרנט

מעוניינים בחנות און ליין? לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

חנות שלי, עיצוב שלי, ניהול שלי?

במידה וערכתם חקר שוק והבנתם שאתם מעוניינים בחנות אינטרנט קטנה או גדולה, חנות שהיא תפותח נטו לעסק שלכם ראוי להבין מראש כמה דברים נוספים.

נתחיל:

מעבר להקמה הראשונית של החנות, האם החנות און ליין שלכם תואמת קידום ב ECO?

רצוי מאוד שתבררו זאת עם המוכרים של חנות האון ליין שלכם,

פלטפורמות כמו ‘ווקומקס’ של ‘וורדפרס’, מותאמות לקידום אורגני SEO וכן פלטפורמות נוספות, כדאי לכם לא לוותר על זה חנות האינטרנט שלכם תהיה מוכרת ‘לגוגל’ וכך תקבלו יותר לידים עם הזמן בקידום אורגני.

2

האם יש אפשרות של הוספת ‘פיצ’רים’, עדכונים ושיפורים לאתר עם הזמן?

3 של מי הבעלות על האתר?

4 מהי עלות האחסנה החודשית לאחר ההקמה?

5 במידה ותרצו לטפל באתר ע”י החברה הבונה (מקימת האתר) כמה יעלה עידכון? או שעת עבודה.?

כל השאלות הללו יעשו לכם סדר בבואכם לרכוש חנות און ליין.

מעוניינים בחנות און ליין? לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

חיבור אתר האון ליין שלכם לסליקת אשראי.

חיבור האתר לחברת סליקה היא בעצם הוספת “קופה” ודרכי תשלום לאתר שלכם, וזוהי הדרך להפוך את אתר האון ליין החדש שלכם לחנות און ליין אמיתית עם אפשרות לסליקת אשראי ואפשרות תשלום לבית העסק שלכם.

שימו לב שעליכם להתחבר לחברת סליקה וקיימות לא מעט כאילו, כדאי שתערכו בירור מקיף לגבי עמלות, אוטומציה, שירותי הנהלת חשבונות שאפשר לקבל גם כן לרוב דרך אותן חברות סליקה אילו ואת מועדי התשלום בכל חודש,

כלומר מתי אתם תקבלו בכל חודש את סליקות האשראי מחנות האינטרנט לחשבון הבנק שלכם.

כדאי מאוד לשים לב ולהתייעץ עם החברה שבונה את האתר לגבי שירותי הסליקה, שימו לב שעליכם לקבל תעודת אבטחה SSL המעידה על הצפנת נתוני האשראי ובכדי שלא יעברו חלילה נתוני אשראי רגישים לגורמים מזידים.

לרוב חברת הסליקה מעניקות את אותה תעודת SSL.

שינוע המוצרים ומשלוח ללקוחות.

בבואכם לפתוח חנות אינטרנט כדאי שתביאו בחשבון את נושא השילוח של מוצרי המכירה שבחנות.

ניתן לעבוד ולשלוח את המוצרים לבתי הלקוח עם חברות שילוח מקומיות ואם אתם מוכרים את התוצרת לשוק הגלובלי אז קיימות חברות שילוח והפצה בין לאומיים המספקים שירות שכזה.

חשוב מאוד טרם עליית האתר לאוויר לעדכן את הגולשים על זמני המשלוח והעלות שלו, שימו לב לקחת כמה ימי “אקסטרה” למידה ודברים מתעכבים מכל סיבה שהיא.. ובכדי לתת לכם ‘מרווח נשימה’ עליכם לזכור שלקוח מרוצה יהיה לקוח חוזר בחנות האון ליין שלכם ולקוח מאוכזב יכול בקלות להפוך ללקוח שכותב חוות דעת לא טובה אודותכם.

האיזון הטוב ביותר לעסק שלכם הוא קודם האינטרס של העסק.

לעניות דעתנו בין אם מדובר באתר קטן או גדול חנות און ליין כדאי שתבנו עבור העסק שלכם, ניתן לעשות זאת לבד במאמץ וחקירה של למידה רבה, בטח כאשר כל הזמן ישנם שינויים ועידכונים באתרי המסחר הגדולים בעולם כמו ‘ווקומרס’, ‘וויקס’ וכדו’.. או לקחת משרד / חברה שמתמחה בבניית אתרים ולבצע מולה את בניית האתר החדש, בכל מקרה היו ערניים לתקנונים וחוזים שיהיו חייבים להיות לתובתכם באתר ואל תתפשרו על פלטפורמה שאינה תואמת SEO מאחר וזה ישפיע מאוד על הקידום האורגני של חנות האון ליין שלכם שאותו אתם רוצים מאוד!!

משרד פרסום דיגיטל

כמו ‘ליקול דיגיטל’ מקיים מגע שותף עם מעצבים, מתכנתים חברות סליקה ואשראי,חברות שילוח, מקדמים וגרפיקאים ולכן יכול להציע לכם הקמה של חנות און ליין מעוצבת וחדשנית בשילוב אפשרות תחזוקה וקידום עתידיים, ב’ליקול’ שמים את טובת הלקוח במרכז ומציעים פתרונות דיגיטל חדשניים כל הזמן ובהתאם לרוח התקופה.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

מקווה שנהנתם לקרוא את החלק השני בסדרה חנות און ליין ונשתמע במאמרים הבאים.

הכותב הינו אסולין שמעון

בעלים במשרד פרסום דיגיטל והפקות

029995570

משרד

0527772570

ישיר

אתר ליקול

פרסום 360 של ליקול

פרסום 360 של ליקול

מה עושה את ליקול פרסומאים – למשרד פרסום דיגיטלי מוביל בתחומו? פרסום 360 של ליקול אומרים “שעסקים עושים עם אנשים”
divuv

divuv

גלריית מדובבים שלנו אורי קריין ומדובב דוגמאות עדן קריינית ומדובבת מלאת חיים בשפות, עברית, אנגלית, ספרדית דוגמאות גאולה קריינית ומדובבת
המלצות

המלצות

המלצות Previous Next דוגמאות רוצים לקבל ייעוץ או  הצעה טובה למיתוג כולל? ונחזור אליכם בהקדם
קמפיין פרסום טוב ברדיו כולל פריסה נכונה של התשדירים!

קמפיין פרסום טוב ברדיו כולל פריסה נכונה של התשדירים!

קמפיין פרסום טוב ברדיו כולל פריסה נכונה של התשדירים! פרסום ברדיו לפרטים נוספים השאירו פרטים בבקשה ונחזור אליכם בהקדם קמפיין
מה עושה קריין או קריינית לקריינים טובים, או מעולים?

מה עושה קריין או קריינית לקריינים טובים, או מעולים?

מה עושה קריין או קריינית לקריינים טובים, או מעולים? קריין טוב הוא אחד שלא רק יודע להקריא טקסט בקול ערב
מרכזיה חדשה מיתוג קולי

מרכזיה חדשה מיתוג קולי

שנה חדשה מרכזייה חדשה, מיתוג קולי חדש! מיתוג קולי שנה חדשה מרכזייה חדשה, מיתוג קולי חדש! עם פרוס השנה הבאה
חנות און ליין /חנות באינטרנט האם כדאי או חובה ? המשך

חנות און ליין /חנות באינטרנט האם כדאי או חובה ? המשך

חנות און ליין /חנות באינטרנט האם כדאי או חובה? האם להקים חנות אינטרנט עצמאית שלכם או להשתמש בחנות עם תשלום