יש לכם מרכזייה חדשה? מרכזייה קיימת? התקינו בה חבילת הקלטות קריינות מקצועית!

רכשתם מרכזייה חדשה. מזל טוב, כדאי שתדעו שלמרכזייה החדשה שלכם יכולות מיתוג מרשימות מדובר בעצם ב”עובדת חינמית 24 שעות” למענכם! כך תעשו זאת נכון.

גם אם מדובר בעסק קטן כדאי לבקש חבילת הקלטות למרכזייה הכוללת נתב ראשי (נתב יום- נתב שיחות) מענה המתנה (מענה HOLD-החזק) ומענה לילה (לאחר שעות הפעילות)

למה זה כדאי?

נתב ראשי-יום-נתב השיחות.

בכל מרכזייה ישנה האפשרות לניתוב השיחות למיועד (השלוחה) הרלוונטי, ניתן לייצר אין סוף שלוחות שבעצם כולם מפנות לאותו אדם, (במרכזיות חדשות גם להפנות לטלפון נייד) גם אם מדובר בעסק קטן מאוד עדיין ניתן לחלק לקטגוריות (שלוחות) לדוגמא: לשירות לקוחות, למחלקת מכירות, להנהלת חשבונות, להנהלה. שימו לב יש חשיבות רבה לתפריט מסודר שלא יהיה עמוס “ומעיק” מידי על הלקוח.

מענה המתנה.

הדרך הנפלאה שלכם כדי להעביר כל מסר שיווקי של העסק בזמן ההמתנה! שימו לב. מענה המתנה מושמע כאשר לקוח מחייג למספר ראשי ובנתב יום הקיש על אחד מהשלוחות, (עד שעונים ינוגן תשדיר ההמתנה) וכמו כן במעבר בן שלוחות (שמעבירים משלוחה אחת לשלוחה אח) וכן במצב “החזק” HOLD, אם אתם בודקים משהו מסוים בעבור הלקוח שלכם, השתמשו בכפתור ההמתנה “החזק” כדי לנגן לו את תשדיר ההמתנה- בעצם בפעולה זו הלקוח ישמע את התשדיר העסקי שלכם, ידע לא “שחכו” ממנו והוא לא סתם “מתייבש” על הקו.. כמו כן פעולה זו מעבירה את הקו למצב “השתק” כך שהוא לא שומע ברקע את מהות הבירור שלכם עד שיש לכם תשובה בעבורו, לחיצה נופת על “החזק” תחזיר א השיחה למצב רגיל. בתשדיר נשים מוזיקה נעימה ומרגיעה, ניידע את הלקוח ש”מיד נתפנה ונעזור”.. וכמו כן ניתן להעביר מסרים חשובים כדוגמת: “הידעת על חבילת המיתוג שלנו? שאל מיד את נציג המכירה”.  בדרך זו הרווחתם על הדרך עוד מכירות! אפשר ורצוי להפנות גם לאתר האינטרנט של החברה/עסק וכן לדפים עסקיים ב”פייסבוק” וכ”ו…

מענה הלילה.

הודעת/הכרזת – אחרי שעות הפעילות, מושמעת ללקוח כאשר העסק סגור. לדוגמא: אם המשרד  שלכם פעיל עד 18.00- לקוחות ישמעו עד לשעה זו את נתב היום הרגיל, אך לאחר שעה זו (או כל הגדרה אחרת שקובעים פעם אחת בעת התקנת ההקלטות במרכזייה) ישמע הלקוח את הודעת “אין פעילות”- ושעות הפעילות הרלוונטיות.

מה רצוי לומר בתשדיר זה?  שעות פעילות בימים א’ עד ה’ וכן שעות ו’ + ערבי חג. אפשר להפנות את הלקוחות במקרים דחופים לטלפון נייד, או לאתר אינטרנט וכמובן לבקש להשאיר הודעה במידה ויש תא קולי בשימוש ומעקב!

אולפני ליקול הפקות מציעים הקלטות לכל סוגי המרכזיות. השירות שלנו כולל שירותי כתיבת תוכן עבור הלקוח, הקלטות קריינות מקצועי בשפות רבות מאוד, וכמובן בנק צלילים חוקי בלעדי ומוגן לרשות הלקוח. השירות שלנו מהיר מאוד ונותן ללקוח שקט נפשי ואיכות הקלטה ברמה הגבוהה ביותר בארץ! אל תתפשרו על איכות ושירות.

אתר האולפן: www.likol.co.il טל משרד 02-999-55-70 טל ישיר 0527772570 כמו כן מציע האולפן סרטוני תדמית ופרסומת מלווים בקריינות עסקית משובחת והכל מ-799 ₪ ומע”מ.