בעלי עסק? עצמאים?? כך תהפכו מעסק אנונימי לעסק שממותג כמו החברות הכי גדולות ויש גם בשורה, כל זאת בעלות זניחה!

אהלן שלום חברים, אני שמעון מ’אולפני ליקול’ והיום אני רוצה להציג בפניכם את מהפכת המיתוג לעסקים! חברים אני מדבר על חבילה רצינית וסופר מושקעת של מיתוג במחיר מטורףףףףףף!!! עוד דקה אחת ותבינו בדיוק על מה אני מדבר! .
אולי כבר זיהיתם את הקול שלי מפרסומות שהפקנו ללקוחות גדולים ברדיו ובטלוויזיה.. אבל היום אני רוצה לדבר דווקא על העסקים הקטנים, אלה שעד היום לא יכלו להרשות לעצמם לשלם על מיתוג ופרסום.

לכולנו יש לקוחות שמגיעים מפה לאוזן, אבל לא הגיע הזמן שנעלה כיתה? שנראה ונישמע כמו חברות גדולות?

שימו לב. אנחנו, ב’אולפני ליקול’, מציעים חבילת מיתוג מושלמת שמתאימה לכל עסק אפילו ל”עצמאי הבודד” !!!
ובכן החבילה שלנו כוללת צליל עסקי בהמתנה- הצליל העסקי הופך את זמן ההמתנה השגרתי בטלפון למכונת שיווק מדהימה וייצוגית של העסק שלכם! וגם סרטון תדמית מושקע באנימציה או בשילוב תמונות, לוגו ו-וידאו ולקינוח- (כל סרטי התדמית שלנו מלווים בקריינות מקצועית משובחת ובפס מוזיקה בלעדי וחוקי) כרטיס ביקור דיגיטלי סופר מקצועי , המשלב את כל המידע על בית העסק, אפשרות לניווט אליכם ועוד המון אפשרויות נפלאות- וכל זה בלחיצת כפתור אחת! עלות כל החבילה המדהימה הזו כמו שהבטחנו במחיר חסר תקדים של… 1390 ש”ח בלבד!!!
כן, כן,. ליקול שוברת את השוק ונותנת הזדמנות לכל בעל עסק בישראל לקבל חבילת מיתוג מקצועית במחיר אטרקטיבי מבלי להתפשר על האיכות.

אז איך מתקדמים? כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הקישור ולהזמין את חבילת המיתוג המושלמת ותותחי הקריינות והוידאו שלנו יכינו לכם את חבילת המיתוג המושלמת כדי שגם אתם תיראו ותשמעו כמו הגדולים!!!