כל המידע על התקנת (הטמעה של) צליל עסקי, פאנטון עסקי, מרגע אישור ההקלטה ועד לניגונו בקו.

רכשתם צליל עסקי בהמתנה? תתחדשו! כדאי שתדעו שבניגוד למרכזייה  בה קליטת (הטמעת) ההקלטות אורכת מס’ דקות, בצלי העסקי יש זמן המתנה של עד 5 ימי עסקים מרגע שליחת התשדיר במייל ועד להפעלתו על ידי המפעילה הסלולרית.
איך לקצר את זמני ההמתנה?
הקפידו לשלוח את המייל ישירות דרככם ומיד עם סיום ההקלטה ואישורה למפעילה הסלולרית, “בסלקום” צלצלו למוקד שירות הלקוחות ובקשו לפתוח “הוראת עבודה מס’ TT44 ” זו ההוראה בה יפעילו בעבורכם את התשדיר.
בכל חברה אחרת כדאי ורצוי גם לצלצל לשירות הלקוחות, לעדכן את הנציג או הנציגה ששלחתם מייל עם ג’ינגל עסקי ושאתם מבקשים שיופעל  הכי מהר שניתן זה תמיד טוב שיש  תיעוד על כך ואצלם הכל רשום בצורה מסודרת בכל פנייה.
אל תאשימו או תלחיצו את אולפן ההקלטות.
כחלק משירות אולפני ההקלטות המקצועיים המספקים שירותי קריינות מקצועית כגון תשדירי קריינות למרכזייה, צליל עסקי, ובכדי לפשט את חיי הלקוח האולפן שולח בעבורכם את החומר לחברת הסלולר שלכם, לרוב אין בעיה אולם אם נתגלתה אחת שכזו זכרו לשמור על קשר טוב עם האולפן במקום לבוא אילו בהאשמות בסוף לא האולפן הוא הבעלים של חברת הסלולר שלכם.

חברת פלאפון
על בעל המנוי לחתום על טופס “הצתרפות לשירות” ובו רשימת מס’ להתקנה וחתימה על מסמך ההצתרפות, כמו כן כדאי שתדעו כי בחברת פלאפון צריך שמשלם החשבונית ובעל העסק הם בעלי מס’ תעודת זהות זהה או בעלי קרבה ממדרגה ראשונה אחרת לא יעלה תשדיר ההמתנה לקו.
בהוט מובייל – לקוח שמעוניין בהקלטה בחברת הוט מובילל עליו להיות מנוי עסקי בלבד. לקוחות פרטיים יכולים להפוך ללקוח עסקי בחברה אולם הדבר כרוך בפרוצדורה מורכבת והמון ניירת, כדאי לבדוק טרם הרכישה של צליל עסקי האם אתם אכן מינויים עסקיים בהוט מובייל או לחילופין לשקול ניוד.
בפרטנר + 012 צליל עסקי הכי פשוט להתקנה שולחים מייל דרככם או דרך אולפן ההקלטות ולאחר 4-5 ימים התשדיר עולה באופן אוטומטי למנויים כלל חברות הסלולר צריכים ללמוד מפרטנר מעט על שירות ללקוח העסקי וזאת לעניות דעתנו עם השנים
בחברת בזק, על הקו להיות פתוח לשיחות נכנסות ויוצאות ואין אפשרות שתהיה עליו שירות “עקוב אחרי” את התשדיר שולחים לספק חיצוני (שמחייב עבור התקנה 60 ₪ למספר) וההתקנה עולה בתוך 24 שעות לרוב.
איפה אין אפשרות לעשות צליל עסקי?
בחברות הקטונות יותר לדוגמא רמוי לוי, גולן, 019
“אולפני ליקול” הפקות מספקים שנים רבות אלפי הקלטות “צליל עסקי בהמתנה” כאשר האולפן מספק תמיכה מקסימלית מול כל רשתות הסלולר, כנ”ל לגבי הקלטות קריינות מקצועית למרכזייה בשפות רבות מאוד ותמיכה ועריכת כל סוגי הפורמטים והקבצים למרכזייה / סלולר.
טל 029995570 ישיר 0527772570