ובכן יש לזה תשובה דיי ברורה. כן!! השיווק בווידאו עובד. חד וחלק!! אך כדאי לדעת שעל הסרטון שלכם להיות אפקטיבי – אנסה להסביר מעט – כלל המומחים טוענים כי בעידן של 2018 השיווק עובד ‘לעולם הדיגיטלי’ ואי לכך המשמעות של סרט ווידאו שיווקי עולה פלאים מאחר ובינינו… רב האנשים מעדיפים לצפות מאשר לקרוא!

כמה כללים לווידאו שיווקי נכון

חוק 60 השניות.

סרטי תדמית ארוכים מדקה מעייפים את הלקוח ולכן אם תיצרו סרט שכזה עליכם להביא בחשבון שכל עוד ולא ‘הכוונתם’ את הלקוח ישירות לאתר או ב’קישור’ מסודר כדי שיצפה בסרטון הוא פשוט ‘יתעייף’ ישתעמם ואחרי 8 שניות כבר יהיה במקום אחר …

חוק האוטנטיות.

צרכנים מעדיפים לראות עבודות שלכם שבוצעו באמת ולא הדמיות או עבודות של מתחרים. שאתם שולחים תמונות וקטעי וידאו נסו להיצמד ככל הניתן למקור-וכמובן שהתמונות או הסרטונים יהיו ברמה טובה שתספק בסרטון חווית צפייה טובה לצופה.

מה קורה כאשר אין תמונות מספיק טובות?

ובכן במקרה שכזה ניתן לרכוש חבילת קטעי ווידאו ממאגרים באיכות גבוהה ובעצם להמחיש באנימציה או בתמונה איך ניראה העסק או השירות- על חבילה זו תשלמו עוד כמה מאות שקלים אך היא תיתן לסרטון ערך מוסף גבוה ביותר

קריינות בשפה אחת או יותר.

אם כבר רכשתם סרטון תדמית שיווקי חשוב מאוד להוסיף קריינות מקצועית ולא להשאיר את הסרטון רק עם פס מוזיקה, זה נותן ויוצר חוויה אחרת ללקוח! אם אתם פונים לקהל יעד הדובר את השפה העברית בקשו קריינות מקצועית בעברית במידה ואתם מבקשים לפנות ללקוחות ביותר משפה אחת בקשו כתוביות בשפה הרצויה וכן מקטע קריינות בשפה תואמת לשפת הלקוח.

לסיכום: היום יותר מתמיד קל למכור את המוצרים שלכם ואו השירותים על ידי וידאו שיווקי ברשת, אך שימו לב לעשות סרטון מעניין, אוטנטי, ושמעביר את המסר שלכם בצורה הקצרה ביותר ללקוח. אל תתפשרו על קריינות איכותית זה מקפיץ את הסרטון ברמה ובתוצאה, הסתייעו במומחה לשיווק ברשת על מנת לקדם את הסרטון שלכם לקהל היעד המבוקש.

אולפני ‘ליקול הפקות’ הינה החברה לקריינות מקצועית במגוון שפות וכמו כן אנו מציעים מגוון סרטי תדמית הכוללים פס קריינות מקצועית והחל מ-799 ₪ ומע”מ.