מה עושה את ליקול פרסומאים - למשרד פרסום דיגיטלי מוביל בתחומו?

פרסום 360 של ליקול

אומרים “שעסקים עושים עם אנשים” .

אצלנו בליקול מאוד מאמינים בכך ואפילו נותנים לזה ערך מוסף, כמשרד פרסום מקצועי אשר חרט על דגלו לספק שירות ברמה הטובה ביותר בישראל אצלנו לפני הכל כל לקוח הוא חלק ממשפחה! אנחנו מתעניינים באמת ובתמים בכל עסק, בהצלחה והאתגרים ומציעים את קשת הפתרונות והניסיון העשיר  רב השנים של משרדנו.

לפני שנתחיל לפרסם עסק ולא משנה הגודל שלו קטן כגדול נשמח להגיע לפגישה בה נוכל ללחוץ ידיים, לראות בעצמנו בעיניים מי אתם,  להבין את מהות העסק שלכם, הנשמה, האנשים והצרכים ורק אח”כ נתחיל במתן פתרונות בהתאם לצורך של בית העסק בשילוב עם ריאליות השקעה חודשית באפיקי שיווק-פרסום-מיתוג ויחס תמורה והמרה.

מחלקת קידום דיגיטל!

הפרסום שלנו חוצה גבול, ועם כלי הפרסום של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ,טיק טוק, טבולה ופלטפורמות שיווק ופרסום נוספות.. תוכלו לקבל את השילוב המושלם שבין ‘טירגוט’ קהלי יעד רלוונטיים עד לקבלת פניות תואמות של לידים איכותיים וממוקדים ככל הניתן כך שלא תבזבזו את הזמן של מחלקת המכירות ותתישו אותם בטיפול בלידים שעולים לא מעט כסף וגורמים לאיבוד זמן.

קידום אורגני.

כאשר מדובר בקידום אורגני אנו נוהגים לשלב קידום שבועי של הלקוח בקבוצות נבחרות בפייסבוק (לכל עסק קבוצות תואמות עבורו)  זאת בנוסף לקידום הממומן (ולפעמים גם בלעדיו) הקבוצות בפייסבוק ואינסטגרם שוות לכם המון חשיפה איכותית ועם אלפי קבוצות בארץ לפי תחום/אזור ונושא נוכל להציע לעסק שלכם ‘בוסט’ אורגני וחשיפה למאות אלפי בני אדם בחודש וכל זה אורגני טהור לחלוטין.

בנוסף המחלקה הדיגיטלית שלנו מספקת לכם שירותי קידום אורגני והבאת מילות מפתח נבחרות לתוצאות מרשימות במקומות רלוונטיים בגוגל או בפייסבוק הכל כמובן מתחיל במחקר שוק עבור הלקוחות שלנו ולאחר הכנת דו”ח מקצועי נוכל להתחיל לעבוד ולספק תוצאות בהתאמה!

העסק שלכם נהיה מותג!

ליקול מספקת אפשרות לרכישת אייטמים, חסויות וזמני שידור ברדיו או בטלוויזיה בכל ערוצי הטלוויזיה המסחריים הגדולים בישראל בערוצים כגון:  12+13+14+11+ ערוץ המוזיקה ועוד… תוכלו לקנות את כל המדיה שלכם במקום אחד מסודר ומרוכז שדואג נטו לאינטרס שלכם.

פרסום חוצה מגזרים וקהלים.

אצלנו בליקול מאמינים בשת”פ עם מגזרים שונים ולצורך כך יצרנו קשר עם מערכות העיתונים הארציים והמקומונים המקומיים בכל הארץ, נוכל לחזק את הקמפיין שלכם בשילוב ורכישת מדיה עבור

מגזר דתי חרדי וכן קהלים כמו הקהל ה’אנגלו סקסי’ ועוד.. אצלנו תקבלו חשיבה מדויקת מרמת הקראייטיב וכתיבת התכנים ועד לעיצוב הגרפי שתואם את ערך המותג שלכם והכי חשוב “0 התעסקות”, אנחנו פשוט עושים הכל עבור העסק שלך! המוטו שלנו, אתם תעבדו בעסק שלכם ואנחנו נעבוד וניצור פרסום חזק ואיכותי למותג שלכם!

הפקה פרודקשן

‘ליקול’ הינה גם בית הפקות בוטיק המשלב שלל יכולות הפקה מתקדמות כגון:

הפקות קריינות ודיבוב לכל מטרה ובשפות רבות עם צוות של מעל מ 100 קריינים ומדבבים המבטיח שלמות בכל פרויקט!

הפקות וידאו וצילום וידאו מסחרי לצורך סרטי תדמית, קטלוגים וסטילס, עבודה עם צוותי צילום בכל הארץ ועריכת וידאו ותמונות בהתאמה, הפקת פרסומות וידאו, אנימציה, תלת מימד, סרטוני הסברה ומוצר, סרטוני המלצות וגאוות יחידה ועוד..

גרפיקה ועיצוב.

המחלקה הגרפית שלנו מעסיקה 2 מעצבות המאפשרות עיצוב גרפי לכל מטרה, דיגיטל, שילוט, עיתונות, מודעות, קטלוגים, הדמיות ועוד ועוד..

הצוות שלנו כולו מורכב לפני הכל מאנשי מקצוע טובים ומנוסים ביותר! וההקפדה שלנו היא עבודה עם אנשים שיש להם נשמה גדולה כי בסוף כמונו אנחנו מספקים שירות והשירות שלנו הוא האיכותיים והטובים שיש במדינת ישראל בהתחייבות ואת זה לא אנחנו אומרים, אתם לקוחות יקרים שלנו שאמרתם(:

מעוניינים לעבוד עם משרד פרסום צעיר ודינמי? לקבל לקוחות חדשים כל חודש? אם אתם מבינים שעל “פה לאוזן” לא סומכים ותמיד חייב קהל חדש

צוות מקצועי עם חזון, יצירתיות ונשמה אבל בעיקר תוצאות מוכחות?

צרו קשר כבר עכשיו ונשמח להכיר ולעבוד יחד!

הטלפון ממש כאן,

ישיר:

0527772570

משרד:

029995570

אתר:

www.likol.co.il