פתיח עסקי לטלפון

הקלטת פתיח עסקי לטלפונים

פתיח עסקי לטלפון הוא נקודת פתיחה מעולה לכל בעל עסק!

בעלי עסק? כדאי שתדעו פתיח עסקי לטלפון הוא המפגש הראשוני של הלקוח עם בית העסק שלכם, בין אם אתם נותני שירות קטנים או ארגון גדול, קריינות פתיח עסקי לטלפון או מרכזייה הם כמעט בגדר חובה!

התחרות בשוק הולכת ומחריפה, היום אם העסק שלכם לא ממותג ברמה סבירה לכל הפחות.. הלקוח פשוט ממשיך הלאה למתחרה, ומכאן החשיבות העצומה של צליל פתיח עסקי לטלפון של בית העסק שלכם!

אבל לא רק…לפתיח עסקי לטלפון יש לא מעט יתרונות נוספים מעבר למיתוג!

למנות את כל היתרונות והבידול בפתיח עסקי לטלפון!

כמה דברים כל כך מיוחדים אתם עושים בעסק שאפילו הלקוחות שלכם לא תמיד יודעים אותם.., נניח ויש לכם חנות בגדים אבל אתם גם מבצעים שירות של תיקונים ותפירה מכפלות וכו’ .. לא תמיד הלקוחות שלכם ידעו על השירותים הנוספים שהעסק שלכם מציע בין אם השירותים שלכם ברורים ומובנים לכולם ובין אם אין שירותים נוספים שבית העסק שלכם מספק פתיח עסקי לטלפון נייד או מרכזייה היא הזדמנות נפלאה שלכם לשווק את העסק ובזול! זה לא עולה יותר מכמה שקלים בחודש, הקלטת פתיח עסקי גם אינה עניין יקר במיוחד..

כמה עולה להפיק הקלטת פתיח עסקי לטלפון הנייד?

מחירו של הקלטת פתיח קריינות עסקי לטלפון נייד נע לרוב בין 200 ל 500 ש”ח, תלוי כמובן באיכות הקריין או הקריינית והקריינות שמבצעים עבורכם את ההקלטה, ואת הניסיון המקצועי של בית ההפקות, שימו לב שבית הפקות טוב יאפיין היטיב את הצורך שלכם ואת העיסוק המקצועי שלכם, בהתאם לכך תתואם עבורכם “תסריט” שהוא הטקסט שאותו יקראו בקריינות של הפתיח העסקי בטלפון, על הטקסט הזה להיות מדויק מאוד וללא טעות!

איך לכתוב טקסט נכון עבור פתיח עסקי לטלפון.

זמן ההקלטה המקסימלי של פתיח עסקי לטלפון הוא 30 שניות, צריך לקחת בחשבון גם שבהתחלה יש שנייה או שתיים ששומעים בה רק מוזיקה.. ואז מתחיל הדיבור והקריינות וכנ”ל בסוף ההקלטה, כלומר הזמן להקלטת הקריינות הוא 25 שניות בערך, אם רוצים לקבל קריינות איכותית עבור פתיח עסקי לטלפון יש לדאוג לקבל מהמפיק את הטקסט לפתיח עסקי קצר ומתומצת ככל הניתן. זה יאפשר לקריין או הקריינית “מרווח נשימה” ויכולת להקריא את הטקסט של הפתיח העסקי לטלפון בנינוחות ולא כאילו שבתוך 25 שניות הם יצטרכו להקריא “מגילה” …לכן חשוב שיהיה קצר, קולע ומכובד, הכלל! ככל שיותר קצר יותר מכובד.

מה בכל זאת אם כן כדאי לומר בצליל של פתיח עסקי

ראשית לפתיחה של התשדיר יש לברך ב”שלום” לדוגמא שלום ותודה שפניתם ל…….(שם העסק שלכם) ואז למנות את יתרונות החברה אנו מתמחים ב……………….או אנחנו משווקים את?………………………..לקראת הסוף בפתיח העסקי לטלפון יש לומר כמה מילים לגבי “שירות, וותק ומקצוענות לדוגמא: “שירות מקצועי, אדיב ומהיר”,או  “אספקה עד בית לקוח” או “כשרות מהודרת ומשלוח עד בית לקוח” אפשר להוסיף גם בסוף הפתיח העסקי לטלפון קריינות קצרה שמזמינה  את הלקוח “לכתוב לנו הודעת ווצאפ באין מענה” ………………..



מעוניינים בקריינות פתיח עסקי לטלפון או מרכזייה? אולפני ליקול הפקות מאפשרים הקלטות בשפות רבות! אפשר לדבר אתנו עכשיו 0527772570

הווצאפ זמין 24/6

אתר ליקול להתרשמות ודוגמאות

likol.co.il