צליל המתנה עסקי

צליל המתנה עסקי – המפגש הראשון עם הלקוח שלך!

צליל עסקי בהמתנה מכונה גם בשמות – ‘צליל עסקי’ – ‘צלצול המתנה עסקי’ – ‘שיר בהמתנה’ – ‘שיר עסקי בהמתנה’ – ‘בזניסטון’ -‘פאנטון’ ומה לא, הוא בעצם הקלטת פתיח עסקי לטלפון נייד – לרוב מדובר בהקלטת קריינות נעימה אשר מחליפה את הצלצול השיגרתי בצליל המתנה עסקי,

הפתיח העיסקי הוא המפגש הראשון של הלקוח אתכם בית העסק, ולכן חשוב מאוד לרכוש הקלטה של צליל המתנה עסקי מבית הפקות / אולפן הקלטות שמבין איך לעשות פתיח עסקי מכובד ומשובח שייצג את העסק שלכם בכבוד!

מה חשוב לנו לזכור שרוכשים צליל המתנה עסקי?

כדאי לדעת שצליל המתנה עסקי הינו מוצר מדהים שיוכל להיות חלק או “מכונת שיווק” אוטומטית של העסק שלכם ואי לכך חובה עלינו להביא כמה דגשים שיעזרו לכם להבין מי הוא הצליל העסקי הטוב עבור העסק שלכם.

הקלטת צליל עסקי הינה עד 30 שניות וזה מה שניתן להקליט לצליל המתנה עסקי אי לכך יש לכתוב לפני הכל תסריט שיחה מוקפד שישרת את העסק או הארגון שלכם כמה שיותר טוב, להלן כמה אפשרויות .

התסריט השיווקי:

יכלול את משפטי הפתיחה הסטנדרטיים – כגון: שלום ותודה שפניתם ל …………….(שם העסק) ואז את שירותי החברה שלכם ותחומי התמחות: מה חשוב לזכור? אל תספרו בהקלטה רק מה שכולם יודעים עליכם? לדוגמא אם אתם חנות רהיטים שמציעה גם מכירה של שטיחים ואקססוריז כדאי מאוד לספר זאת בצליל העסקי ולחשוף קהל קיים לעוד מוצרים שאתם מוכרים ובכלל לא בטוח שהם ידעו על כך..

צליל ההמתנה עסקי- האינפורמטיבי, כל האינפורמציה העסקית בהקלטה אחת.

צליל המתנה עסקי אינפורמטיבי יכתב וייגיש את המידע העסקי האינפורמטיבי שאתם רוצים להעביר ללקוח המתקשר,

דוגמא לצליל המתנה עסקי אינפורמטיבי הוא במידה ויש לכם שעות פעילות אך לקוחות “לא מפסיקים לצלצל” לאחר שעות הפעילות ואתם חייבים לעשות סדר, במקרה כזה נאמר את שם העסק ואז שעות מענה וקבלת שירות הינן בימים ראשון עד חמישי ואת שעות הפעילות וכן שישי וערבי חג ושעות הפעילות, הקפידו גם לתת מענה בהודעה או מספר חירום לדוגמא, ניתן להוסיף בסוף ההודעה “באין מענה או מחוץ לשעות הפעילות כיתבו לנו בווצאפ ונשמח לחזור בהקדם” או “במקרים דחופים בלבד חייגו ל…”

אפשרות אינפורמטיבית נוספת לצליל המתנה עסקי היא כתובת: הכריזו בהקלטת הצליל העסקי את כתובת בית העסק שלכם או את הדרכים להגיע אליכם באיזו קווים וכו’ …

צליל המתנה עסקי – הקליט.

אם חשוב לכם להישמע באמת שונה, אם אתם מעוניינים שהעסק שלכם לא ישמע כמו כל צליל המתנה עסקי – אם אתם בקטע של בידול חזק כדאי שתשקלו צליל המתנה עסקי בשירה, הצליל הזה מופק באולפן עם זמר או זמרת ומכונה גם ג’ינגל, צליל המתנה עסקי בשירה ניתן להפיק על גבי מוזיקה קיימת מספריית אולפני הקלטות לקריינות ברשיון עם זכויות יוצרים מתאימות או בעיבוד של לחן שמופק עבורכם נטו – בררו עם האולפן לגבי שימושים נוספים ביצירה, לדוגמא האם תוכלו לעשות שימוש בג’ינגל ברדיו או בטלוויזיה בעתיד? לרוב הזכויות שתקנו יהיו רק לשימוש בטלפון ואם תרצו נניח בעתיד לבצע שימוש עתידי במדיות אחרות תצטרכו להוסיף את ההפרש בגין זכויות יוצרים..

המכובד- צליל ההמתנה עסקי, הקלאסי והיוקרתי.

צליל המתנה עסקי מכובד יהיה קצר וקולע ופחות מורכב מהרבה טקסטים, מוזיקה נעימה עם קריינות משובחת וטקסט קצר וקולע יעשו עבור העסק שלכם עבודה נפלאה ומיוחדת! ויקנה לבית העסק את היוקרה המתבקשת.

מעוניינים בהקלטת צליל המתנה עסקי לעסק שלכם?

‘אולפני ליקול הפקות’ הפיקו לאלפי בעלי עסקים בישראל ובעולם צליל המתנה עסקי מסוגים שונים, האולפן שלנו מציע שירות כתיבת טקסט, הקלטה עם מבחר קריינים, ‘בנק מוזיקה וצלילים’ עצום ושירות הקלטה בשפות רבות.

אתם מוזמנים ליצור קשר להתרשם וכמובן לקבל הצעה אטרקטיבית במיוחד!

טלפון 029995570

פלאפון + ווצאפ שזמין 24/6 — 0527772570

וכמובן אתר האינטרנט שלנו בו תוכלו להתרשם מדוגמאות שונות

likol.co.il

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם שירותי הקלטה ותמלול

לחבילות מיתוג לחץ כאן

אמנית שירה

אמנית שירה מדבבת https://youtu.be/ensQs0j3y3sVideo can’t be loaded because JavaScript is disabled: שירה שחקנית מדובבת -להזמנות ליקול 0527772570 www.likol.co.il קריינות ודיבוב (https://youtu.be/ensQs0j3y3s)

Read More »

פרסום 360 של ליקול

מה עושה את ליקול פרסומאים – למשרד פרסום דיגיטלי מוביל בתחומו? פרסום 360 של ליקול אומרים “שעסקים עושים עם אנשים” . אצלנו בליקול מאוד מאמינים

Read More »

divuv

גלריית מדובבים שלנו אורי קריין ומדובב דוגמאות עדן קריינית ומדובבת מלאת חיים בשפות, עברית, אנגלית, ספרדית דוגמאות גאולה קריינית ומדובבת בעברית ואנגלית דוגמאות גל קריינית,

Read More »
המלצות

המלצות

המלצות Previous Next דוגמאות רוצים לקבל ייעוץ או  הצעה טובה למיתוג כולל? ונחזור אליכם בהקדם

Read More »