מעוניינים בכתוביות לסרטוני וידאו, להצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

כתוביות לסרטוני וידאו, המלצה או חובה?

כתוביות לסרטוני וידאו המלצה או חובה? שאלה זו נתחיל ונאמר נשאלת לרוב ע”י המגזר העסקי, אך לא רק .. היום כולם מבינים כי נגישות היא שם המשחק, ישנם אנשים רבים הצופים בוידאו תוך כדי עבודה למשל, אי לכך במקרה שכזה אין שאלה ש כתוביות לסרטי וידאו הינם חובה, מצד שני של המתרס, המגזר העסקי מתחבט בשאלה זו ולא רק מעיניין ההנגשה, אלא שבשנים האחרונות הנגישה ‘פייסבוק’, ו’יוטיוב’ כנ”ל ‘פרימור’  וחברות מסחריות אחרות, את האפשרות להעלאת קובץ של כתוביות עבור סרט וידאו ובדרך זו יכול הצופה לבחור האם הוא מעוניין לראות את הרסטון עם או בלי כתוביות לסרטון הוידאו, האינטרס של הלקוח העסקי בהפקת כתוביות לסרטי וידאו מסחריים, היא הקידום האורגני שהוא מביא יחסית בזול, מאחר והפקת סרטון וידאו עצמו נחשב לדבר המצריך השקעה, עניין הכתוביות ביחס להפקת הסרטון עצמו הינו ברמת ה -3-5 % שזה עלות  שולית לגמרי ודווקא אותן כיתוביות הן המקנות יכולות קידום אורגני ולפי כך אם כבר הפקתם סרטון וידאו לעסק כדאי מאוד להפיק לו גם כיתוביות ולהנות מקידום אורגני.

דוגמה ל סרטונים עם כתוביות לסרטוני וידאו

ומה לגבי הפקת כיתוביות לסרטוני וידאו חינמי?

היום אפשר ליצור כתוביות וידאו גם באופן עצמוני למדי, כמדומני ש ‘יוטיוב’ היו הראשונים שאיפשרו את המגמה החדשנית, שימו לב יוצרי תוכן יכולים לגשת לאזור  שנקרא “סטודיו ליוצרים” שם מעבר למגוון כלי מדייה וכלים למפתחים ויוצרים, ניתן לבצע לבד גם הפקת כיתוביות לסרט הוידאו שלכם, הדבר מצריך למידה והסתגלות קלה אך אינו קשה בכלל, שימו לב שהשמע תואם למקום בו ‘יושבת הכתובת’ ושמרו את הפרויקט, עירכו הגהה לשונית לכתוביות והעלו את הסרטון.

מעוניינים בכתוביות לסרטוני וידאו, להצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

כיתוביות לסרטון וידאו כולל הצורך לתרגם טקסטים.

לפעמים נדרשות כיתוביות לסרטוני וידאו הכוללות תרגום משפה לשפה, מדובר בעבודה הכוללת תרגום טקסט משפה לשפה, ואז הזנת אותן הכתוביות בשפה הרלוונטית עבור קהל היעד, המשמעות היא הרחבת קהלי היעד שיצפו בסרטון שלכם ויהפכו ללקוחות חדשים, תתארו לכם קהלים שלמים שמגיעים אליכם מאותו הסרטון רק עם כיתוביות בשפות שונות בהתאם לצרכי העסק שלכם.

לקבל לקוחות כל הזמן גם כאשר הווליום מושתק

בואו נדבר על זה שנייה ברצינות, רכשתם וידאו תדמיתי או פרסומת וידאו לעסק שלכם, לא משנה כמה שילמת עליו (ולרוב מדובר באלפי שקלים) כיתוביות וידאו לסרטון הם השקעה קטנה עד זניחה, עשרות עד מאות שקלים, (כמובן בהתחשב באורכי הסרטון) , הדבר מאפשר לכם מכירה והגעה ללקוחות נוספים ‘בדרך שקטה’ עד 25% מהצופים בוידאו עושים זאת עם ווליום מושתק מסיבות שלהם, לא כדאי לכם לפספס את הלקוחות הללו הוסיפו עוד היום כתוביות וידאו לסרטוני הוידאו שלכם.

חוק הנגישות החדש מחייב בכתוביות לסרטוני וידאו.

‘חוק הנגישות’ החדש לאתרי אינטרנט, נכנס לתוקפו והיום מחוייבים בעלי עסקים בהנגשת וידאו והכוונה כמובן לאותן כתוביות לסרטוני הוידאו, נכון שלא כל סרט מחויב, נכון שלא כל בעל עסק.. אולם הנגשה תמיד מסייעת גם לכם כעסק שמכבד את לקוחותיו וגם פשוט מקדם אתכם אורגנית.

מעוניינים בכתוביות לסרטוני וידאו, להצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

פרסום 360 של ליקול

מה עושה את ליקול פרסומאים – למשרד פרסום דיגיטלי מוביל בתחומו? פרסום 360 של ליקול אומרים “שעסקים עושים עם אנשים” . אצלנו בליקול מאוד מאמינים

Read More »

divuv

גלריית מדובבים שלנו אורי קריין ומדובב דוגמאות עדן קריינית ומדובבת מלאת חיים בשפות, עברית, אנגלית, ספרדית דוגמאות גאולה קריינית ומדובבת בעברית ואנגלית דוגמאות גל קריינית,

Read More »
המלצות

המלצות

המלצות Previous Next דוגמאות רוצים לקבל ייעוץ או  הצעה טובה למיתוג כולל? ונחזור אליכם בהקדם

Read More »
מרכזייה חדשה מיתוג קולי

מרכזיה חדשה מיתוג קולי

שנה חדשה מרכזייה חדשה, מיתוג קולי חדש! מיתוג קולי שנה חדשה מרכזייה חדשה, מיתוג קולי חדש! עם פרוס השנה הבאה עלינו לטובה, לאחר שיצא לי

Read More »
כתוביות לסרטוני וידאו
כתוביות לסרטוני וידאו