נתב שיחות והקלטות למרכזיות, סרטי תדמית ומיתוג, האם זה משתלם ואיך זה עובד?

בין אם אתם בעלי מוסדות – בעלי עסקים קטנים – או עצמאי בודד, הכתבה הזו בשבילכם.

אם יש לכם מרכזייה כדאי שתדעו שתוך יום עסקים אחד ניתן למתג את המרכזייה ולהישמע בדיוק כמו הגדולים ביותר! “אולפני ליקול הפקות” בבית שמש,  הפיקו בשנים האחרונות אלפי תשדירים לרדיו למרכזיות וכן צליל עסקי בהמתנה ונתבי שיחות לניידים / נייחים וכ”ו…   האולפן מתמחה בהקלטות קריינות מקצועית משובחת שמשדרגת וממתגת כל עסק ומוסד, חשוב מאוד לציין שלאולפן “בנק צלילים” עשיר ובלעדי המוגן בזכיות יוצרים וללא חשש גזל חלילה, כמו כן מציע האולפן גלריית קריינים עשירה בקולות של גבר או אישה בשפות רבות כגון, עברית, אנגלית, ערבית, רוסית, צרפתית, יידיש ועוד…

איזה עוד מיתוג מציע האולפן?

האולפן אף מתמחה בהפקות של ‘סרטי תדמית’ ו’פרסומת’ שונות, ניתן לקבל את הסרטונים באנימציה או דו מימד (שילוב וידאו ותמונות) ואפילו יש אפשרות לצילום באתר הלקוח עצמו. הסרטונים של “אולפני ליקול” מלווים תמיד בקריינות מקצועית משובחת וכן בפס מוזיקה תואם, ניתן לרכוש קריינות מעולה לסרטונים קיימים, כמו כן האולפן מספק ‘כרטיסי ביקור דיגיטליים’ חכמים לבעלי עסקים. בעלי האולפן הינו קריין חרדי בעצמו המתמחה בעבודות קריינות למגזר החרדי בה יש את ה’ניואנסים’ הדקים שרק אדם חרדי יבין.

‘אולפני ליקול הפקות’ מתמחים בהפקות קריינות מקצועית, למרכזיות, נתבי שיחות, וכן מרכזיות ונתבים וירטואליים, ההקלטות מגיעות בשפות רבות וניתן להתרשם מגלריית קריינים עשירה ומגוונת בגלריה- מגוון קריינים וקרייניות מקצועיים לנוחותכם, כמו כן מציע האולפן תמיכה מלאה מול רשתות הסלולר ומרכזיות ‘בזק’ עסקים ומגוון נתבי שיחות וירטואליים.

טל האולפן: 029995570 ישיר: 0527772570 אתר: www.likol.co.il