כמה עולה לוגו? עבודות גרפיקה ומיתוג

כל בעל עסק עבר בתחילת הדרך העסקית שלו את המחשבה על לוגו, אחד כזה שיהיה שייך לעסק, גורם לבידול עסקי, לוגו שהעסק החדש יהיה גאה לנפנף בו ולהציגו, הבעלים הנרגש של בית העסק או החברה החדשה שנפתחה יוצר למסע ראשוני של בירור ותהיה, כמה עולה הפקת לוגו מקצועית? בחלק הזה של הבירור הוא כבר מבין שמעבר למחירי לוגו שמשתנים עד למאוד כמובן תלוי ביכולות המעצב/ המעצבת הגרפית, שנות ניסיונם ותיק העבודות שלהם, ובכן מעבר ללוגו יש עוד המון אלמנטים הקשורים לעיצוב ומיתוג עסקי, וכי לוגו הוא בהחלט רק ההתחלה, אז כמה למען השם עולה לנו לוגו בבקשה?

מעוניינים עבודות גרפיקה ומיתוג להצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

תשכחו כל מה שחשבתם על עבודות גרפיקה.

למען האמת היה הרבה יותר פשוט לנקוב במחיר כזה או אחר אבל בעבודות גרפיקה ועיצוב או כפי שנוהגים לכנות אותם ‘מיתוג גרפי’, אין משהו סטנדרטי או מחירון מדוייק בו ניתן לנקוב בסכום של ממש, מה שכן ישנה אמת מידה לתמחור עבודות גרפיות שונות לפי וותק של המעצבים, איכות העבודות שלהם, למי הם עשו עבודות, כלומר לאיזה חברות או תאגידים? ובעיקר איכות התוצאה.

אז איך בכל זאת נדע מה המחיר של עבודות גרפיקה?

ובכן זה פשוט, לפני הכל כמו בכל דבר אחר בחיים כדאי ומומלץ לערוך סקר שוק קצר, בקשו מהמעצב או המעצבת לקבל המלצות וכן “תיק עבודות גרפי” בתיק העבודות תזהו מייד איכות עבודה, רמה, ולמי בוצעו העבדות, צפו בלוגו אותו עיצבו המעצבים, בידקו איך משתלב הלוגו על כרטיס הביקור במידה ועוצב, איך ניראה הלוגו על נייר הפירמה של החברה, ואיך הלוגו נראה על המעטפות של החברה / ברורשור וכ”ו אם התשובה משביעת רצון בכל אותן שאלות, כדאי להתקדם ולבקש הצעת מחיר להפקת לוגו או חבילת מיתוג.

דוגמאות לעבודות גרפיקה

מעוניינים עבודות גרפיקה ומיתוג להצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

על מה עוד צריך לחשוב לפני שמפיקים לוגו?

ובכן כמה דברים חשובים ביותר שברשותכם ארצה להציג כ – 10 הדברות להפקת לוגו.

1 חשבו על החזון, עופו כמה שיותר רחוק.. דמיינו את העסק הכי גדול ומצליח וכך גם שרטטו את הלוגו של העסק בדמיון

2 זיכרו ההבדל בין לוגו טוב לפחות טוב יכול לקבוע האם תהיו ממותגים טוב או כעסק שמשדר חולשה ורזון אל תתפשרו

3 היו צבעוניים וקשובים לזמן, בכל תקופת זמן ישנה שינוי תפיסתי בעולם העיצוב התאימו את הלוגו לעידן המודרני העדכני.

4 תחפשו! אל תתביישו אפשר בחיפוש קצר בגוגל תמונות פשוט לכתוב “לוגו של חברת..” נניח מתחרים ובכך ראו מה עושים האחרים, הביטו, השכילו, שכללו את הלוגו שלכם.

5 תקבלו ותפנימו שהלוגו הוא תחילת היצירה שלכם, מהלוגו יוצא הכל ובעקבות הלוגו ילכו גם כל שאר הפרסומים שלכם בשנים הבאות ולכן חשוב לכם לא להתפשר על לוגו בינוני.

6 ערכו מחקר וסקר שוק לגבי מחיר של לוגו, בידקו מעצבים או מעצבות ואל תתפשרו על ניסיון ואיכות.

7 צבעוני או שנקי? זה משהו שאתם חייבים להגדיר לפי קהל היעד של העסק שלכם, לכן שמפיקים לוגו חובה לבצע מול המעצב מעצבת ‘שיחת אפיון’ והכרת השוק, אל תתביישו לבדוק את המתחרים ונסו להביא את הצד האישי של העסק שלכם ולא לחקות.

8 הפקת לוגו היא רק התחלה, בקשו הצעת מחיר משלימה להפקת כרטיס ביקור, פרופיל עסק מעוצב, דף פירמה, מעטפות מעוצבות גדולות וקטנות ועוד לפי הצורך של העסק שלכם, וודאי תופתעו ששאר הדברים כבר יהיו זניחים בעלות לעומת עלות הלוגו ולכן כדאי מאוד “על הדרך” כבר להשלים את כל הצורך הגרפי המיתוגי

9 תדרשו מראש לפחות 2-3 סבבים של תיקונים להפקת הלוגו מהמעצב הגרפי שלכם אחרת תגלו שהמחיר הזול הפך יקר.

10 לאחר האישור ללוגו החדש ולעבודות הגרפיקה השונות בקשו את הלוגו בכל פורמט PDF JPG PNG ועוד.. שימרו זאת בתיקייה מאובטחת במחשב או בענן ורצוי בשניהם, אף פעם לא תדעו מתי שוב תצטרכו את הקבצים וכדאי שאילו יהיו לכם נגישים.

מעוניינים עבודות גרפיקה ומיתוג להצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

משרד הפקות שמייצג גרפיקאים יכול לדאוג לכם למיתוג כולל.

הפקת לוגו הוא עניין רציני, זה ייתן לכם את הדחיפה בכל מקום בו אתם תפרסמו קמפיין זה או אחר בעתיד והוא הגאווה של העסק שלכם, בשנים האחרונות קמו משרדי פרסום דיגיטליים, בתי הפקות קטנים שמייצגים מגוון רחב של בעלי מקצוע בתחום המיתוג העסקי, הייתרון במשרד פרסום דיגיטל שכזה הוא האפשרות לקבל מגוון כלים עיצוביים ומיתוגים עבור העסק שלכם כאשר כל בעלי המקצוע נמצאים במקום אחד ונכונים לרשות העסק שלכם, כך תוכלו להפיק מגוון יצירות מופת לעסק שלכם במקום אחד, דוגמא מובהקת בתחום היא ‘אולפני ליקול’ המתמחה בהפקות קול וסאונד, קריינות משובחת לעסקים, ג’ינגלים ומיתוג קולי אבל מחזיקה בכובע גם את המותג ‘ליקול סטודיו’, בסטודיו קיימים מגוון בעלי מקצוע להפקת סרט תדמית, סרטוני אנימציה, פרזנטציה, הקמת חנויות מסחר ואפליקציות, אתרי אינטרנט מעוצבים וכמובן גם צוות גרפיקאים מיוחד ובעל וותק רב שיכול לסייע בכל בקשה שלכם ולהפיק עבור העסק שלכם את המיתוג המדויק, הייתרון במשרד פרסום הוא כמובן עצום

1 קורת גג אחת

2 שומרים עבורכם על קו עיצוב אחיד

3 סנכרון והבנת צורך ובידול עסקי

4 זמני הפקה מהירים

5 אפשרות למחיר של חבילה כוללנית מותאמת.

אם אתם בראשית דרכו של עסק חדש, אם אתם זקוקים לעיצוב לוגו, מתחשק לכם לחדש ולרענן? דברו איתנו יש לנו הרגשה שתתרשמו לטובה(:

טלפון 029995570

ישיר 0527772570 ניתן לבקר באתר ולהתרשם מהעבודות הרבות ושפע המלצות, הנה קישור לתיק עבודות גרפי.

מעוניינים עבודות גרפיקה ומיתוג להצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

פרסום 360 של ליקול

מה עושה את ליקול פרסומאים – למשרד פרסום דיגיטלי מוביל בתחומו? פרסום 360 של ליקול אומרים “שעסקים עושים עם אנשים” . אצלנו בליקול מאוד מאמינים

Read More »

divuv

גלריית מדובבים שלנו אורי קריין ומדובב דוגמאות עדן קריינית ומדובבת מלאת חיים בשפות, עברית, אנגלית, ספרדית דוגמאות גאולה קריינית ומדובבת בעברית ואנגלית דוגמאות גל קריינית,

Read More »

המלצות

המלצות Previous Next דוגמאות רוצים לקבל ייעוץ או  הצעה טובה למיתוג כולל? ונחזור אליכם בהקדם

Read More »

מרכזיה חדשה מיתוג קולי

שנה חדשה מרכזייה חדשה, מיתוג קולי חדש! מיתוג קולי שנה חדשה מרכזייה חדשה, מיתוג קולי חדש! עם פרוס השנה הבאה עלינו לטובה, לאחר שיצא לי

Read More »

מעוניינים עבודות גרפיקה ומיתוג להצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה