כך תהפכו למותג מנצח!

בשנים האחרונות חלה מהפכה במיתוג העסקי. וכעת גם אתם בעלי עסק עצמאי הנחשבים ל-“עצמאי הבודד” יכולים להפוך להיות מותג בזכות עצמכם. ויש גם בשורה זה לא עולה הרבה כסף, וזה אפילו נגיש וזול כל מה שדרוש מכם זו החלטה אמיצה להפוך להיות המותג של עצמכם ומעט תקציב.

השנים האחרונות הובילו למהפכה של ממש בעידן ה’דיגיטל’ וכעת יכולים אתם כעצמאים להרשות לעצמכם להפוך להיות מותג מוביל זאת בזכות הרשות החברתיות, האינטרנט ועוד.

הדגישו את יתרונותיכם בעזרת סרטי וידאו שיווקיים הכוללים מידע מלא עליכם הוסיפו פס קריינות מקצועית לכל סרטון אל תתפשרו על כך! שימו לב לשלב בכל סרטון את “העוקץ” לדוגמא: אם אתם נותני שירות בתחום החשמל אבל יש לכם אפשרות להגיע במהירות ללקוח ע”י אופנוע, כדאי לבנות רק על העניין הזה סרטון שמדגיש את יתרונכם ו”בדלת האחורית” משלבים את כלל הפעילות, כאשר רצוי ונכון לקחת לא סרטון אחד ארוך, אלא סדרת סרטונים קצרה כאשר כל סרטון מציג פן אחד של יתרון העסק ומדוע כדאי לבחור דווקא בכם.

זכרו עצרו רק לרגע התבוננו על העסק של עצמכם מהצד, לכל עסק בריא יש את סל היתרונות הבלעדי שלו, רעיון ליתרונות, מחיר, שעות פעילות גמישות, שירות ברמה אחרת ועוד.. לפעמים מחיר יקר הוא יתרון הוא מייצב אתכם ברמת “פרימיום”.

יש לכם טלפון סלולרי אילו מחייגים הלקוחות? קו בזק? מרכזייה? הוסיפו שירות “פאנטון עסקי”- “צליל עסקי בהמתנה“-  , הצליל העסקי הופק אתכם מעסק אנמי לעסק שמשדר “גדול” סטייל” עדכני. כנ”ל אם לרשותכם מרכזייה בעסק או קו בזק על תתפשרו והוסיפו חבילת הקלטות של קריינות מקצועית למרכזייה שלכם, זוהי מכונת שיווק מדהימה שבעלות חד פעמית תהפכו אותה ל”מכונת שיווק משומנת” העובדת עבורכם 24/7 ללא עלות.

שילחו ללקוחות כרטיס ביקור דיגיטלי עדכני שמשלב קישורים לאתר האינטרנט שלכם לדף ‘פייסבוק’ עסקי ולשליחת מייל. כרטיס ביקור “קרטון” (המודפס השגרתי) נאבד אחרי יום.. ואז אין דרך להשיג אתכם לעומת כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי המשלב את כלל המידע און ליין ונשלח ללקוח בסמס או ‘ווצאפ’ וכ”ו.. הכרטיס גם ניתן לעדכון תמידי ואין צורך בהדפסה מחודשת כאשר יש עדכון.

הבשורה של ה “דיגיטל” והמיתוג מאפשרת לנו כעצמאים להפוך את עצמנו למותג מוביל ומנצח בעליות נוחות משמעותית מ’מדיה כתובה’ פרסום ברדיו או בטלוויזיה, וכ”ו..כל האמור לע”ל ועוד מותנה כמובן ברמת ההבנה, האכפתיות, והעקביות שלנו מהעסק- והרצון להיות מותג! בהצלחה.

“אולפני ליקול הפקות” מציעים מגוון חבילות מיתוג לשיווק והבלטת העסק שלכם בעלות של 1390 ₪ מציע האולפן לדוגמא: גם כרטיס ביקור דיגיטלי מרהיב ומקצועי, גם סרט תדמית מושקע בילויי קריינות מקצועית וגם צליל עסקי בהמתנה לנייד. האולפן מתמחה בכתיבת תכנים, עיצוב וקריינות מקצועית בשפות רבות. יצור כל סוגי סרטי התדמית והקלטות תשדירים ג’ינגלים ופרסומות.

אתר האולפן www.likol.co.il טל 029995570 ישיר 0527772570