קמפיין פרסום טוב ברדיו כולל פריסה נכונה של התשדירים!

פרסום ברדיו

לפרטים נוספים השאירו פרטים בבקשה

ונחזור אליכם בהקדם

קמפיין פרסום טוב ברדיו כולל פריסה נכונה של התשדירים!

שלום לכם, מה שלומכם?

אם אתם קוראים את המאמר הקצר הזה כנראה שאתם בדרך ליצור קמפיין פרסום גדול ברדיו, אולי קמפיין קטן.. אי לכך הנה 10 תועלות שלא תרצו לפספס!

1 קמפיין טוב מתחיל בתשדיר מעולה!

המחיר לפרסום ברדיו הולך לפי יחידות בני 1 שנייה ולכן חשוב לדעת מראש כמה שניות דרושות לנו לצורך הקמפיין,

איך מחשבים?

נניח ואתם רוצים לפרסם אירוע מסויים, אתם רוצים ‘ליצור מודעות’ לפחות 5 ימים לפני האירוע.

לכך אתם תזדקקו לפחות ל 10 תשדירים ביום, שאלו את עצמכם כמה זמן אתם מוכנים להקדיש לתשדיר 15 שניות אולי 20 שניות ואולי תשדיר ארוך של 30 שניות?, לא מצוי מאוד..

הכפילו את השניות של התשדיר ב 50 (10 תשדירים ליום לפחות) ותקבלו את מס’ השניות הנצרך לקמפיין * המחיר לשנייה כולל מע”מ ויש לכם את עלות זמן האוויר לקמפיין שלכם.

לדוגמא: 50 תשדירים * 20 שניות שווה 1000 שניות* 9 ש”ח כולל מע”מ לשנייה שווה 9000 ש”ח

לכך חשוב מאוד בבואכם ליצור תשדיר רדיו תבינו את חשיבות העניין, מצד אחד יש להעביר את המסר בצורה ברורה ומדויקת בלי לקמץ או לחסר במידע, מצד שני אסור לחרוג מאותן 20 שניות כי מחשב הפרסומת הדיגיטלי בתחנה פשוט יקטע את התשדיר, אי לכך פנו לחברה שיש לרשותה ‘קופירייטר’ שידע לכתוב את המילים הטובות והנכונות בהתאמה לזמן התשדיר.

2 קמפיין טוב ימדד לחלוטין בזכות איכות תשדיר.

שימו לב אם אתם רוצים להיות שונים, מיוחדים, בולטים אתם חייבים בידול! בידול ממתחרים כזה שיתן לכם את התשדיר שכולם יזכרו!

בחרו בחברת הפקה בעלת ניסיון שתדע לתת לכם קול שונה,

תשדיר חכם, עם הומור, או ציניות, או אפקט או מוזיקה מיוחדת או ג’ינגל בשירה,   כל דבר שיבדל אתכם מעוד מאות תשדירים לעוסים..

ככה תהיו נבדלים.

ככה מוכרים יותר.

ככה יזכרו אתכם!!

ככה יקנו מכם, ככה המסר שלכם יעבוד!!

3 בררו מיהו קהל היעד וקהל המטרה.

לפני תחילתו של הפקת קמפיין ברדיו בררו מיהו הקהל אילו אתם רוצים להגיע חתכי הגיל, מגדר, ועוד ולאילו תחנות רדיו יש את הקהל הכי דומה להקל אותו אתם מחפשים נניח אם אתם מעוניינים בציבור הדתי / חרדי למשל, וודאי שתחנות כמו ‘רדיו מורשת’ או רדיו ‘קול ברמה’ ו’רדיו קול חי’ יהיו אלטרנטיבה מועדפת וגם שם כדאי לדעת איזו תחנה פונה לאיזה ‘תת קבוצות’ בתוך המגזר, קחו לכם מומחה שמכיר היטב את הדברים רצוי לא אחד שעובד בתוך התחנה ויש לו אינטרס  מובהק שהקמפיין שלכם יצליח בלי רצון למכור לכם את תחנת הרדיו שלו או אותה הוא מייצג.

4 תנו זמן אל תעבדו בלחץ!

קמפיין פרסומי ברדיו מצריך חשיבה מרובה מאחר ועלותו גבוהה יחסית ואם לא עושים אותו עם חשיבה מקדימה ומעמיקה מוקדם ככל הניתן הוא פשוט לא יעבוד, ואז לכם תישאר הרגשה חמוצה.. והמון כסף שחסר בארנק, תדעו שהפקת תשדיר מוצלחת אורכת שבוע ותכנון פריסה מעולה עוד כמה ימים לכן המלצתנו לתכנן חודש לפני ואז  בעלייה לאוויר הקמפיין יהיה שלם ומוצלח.

5 פריסה נכונה.

לכל תחנה ברדיו יש תוכניות טובות יותר  וטובות פחות, יש תכניות לנשים, גברים, לכל המשפחה ותכניות של מוזיקה אקטואליה ועוד, את סך התשדירים צריך לפרוס בצורה משמעותית ונכונה על פני התכניות ושעות היום בקשו התייעצות מאנשי ההפקה או התחנה על השעות המומלצות לקמפיין שלכם והערכו בהתאם.

6 פירוט.

התשדירים של הקמפיין שלכם עלו, מזל טוב, ניתן לקבל מראש את לוח הפריסה ולערוך מעקב שאכן הדברים עולים ערכו בדיקות אקראיות וודאו שהקמפיין מושמע לפי לוח הפריסה הדיגיטלי שקיבלתם.

7 אל תכניסו יותר ממסר אחד.

למפרסמים יש נטייה מובנית לפעמים לדחוס לתוך תשדיר הפרסום כמה שיותר כי הרי כל שנייה עולה המון כסף, ובכן במקרה כזה תפסה מרובה לא תפסת ברדיו מאות תשדירים ביום ומעט הזדמנות לשבות את המאזין היו ממוקדים

8 מספר *

לפני שכותבים תשדיר ומתחילים להפיק בחרו לכם מספר כוכבית מקוצר וקליט הוא יהיה מצויין למעקב אחרי פניות וגם יחסוך זמן יקר של הקראת מס טלפון מלא.

9 היערכות.

היו ערוכים למענה מאסיבי – במידה ועשיתם פעילות טובה והקמפיין שלכם ‘תופס’ תוכלו לקבל עשרות פניות ולפעמים מאות ביום, היו ערוכים למענה הולם ללקוחות ולא אתם עלולים בהחלט לחוות נזק של קמפיין שפשוט לא עומדים בלחץ שלו..

10 תהנו מהתהליך.

פרסום ברדיו הוא חוויה שלא עושים כל יום. תהנו מהתהליך בואו מפוקסים עם אנרגיות טובות זה יהיה הרבה יותר כיף!

מעוניינים לפרסם ברדיו ?

‘אולפני ליקול’ מציעים לכם שירות פרסום בתחנות

קול חי

קול ברמה

רדיו מורשת

כולל הפקת תשדיר / כתיבה נכונה / גלריית קריינים עשירה.

פריסה

אפטר

סיכומים ומחירים הוגנים

תנו למקצוענים לדאוג לכם בלי אינטרס !!

לפרטים נוספים השאירו פרטים בבקשה

ונחזור אליכם בהקדם