קריינות המתנה בטלפון

קריינות המתנה

היי לכם בעלי עסקים ובעלות עסקים יקרים, היום אני הולך לגלות לכם את מה שלא חדש בכלל אבל אולי לא הקדשתם לו תשומת לב מספקת.., זמן ההמתנה של הטלפון בבית העסק שלכם או של המרכזייה בעסק שלכם, כן כן זו שכל היום מצלצלת.. איך תוכלו להפוך את הטלפון שלכם ל”מכונת שיווק” אמיתית שתעזור לכם במכירות כל התשובות במאמר הבא!

ללא חופשת לידה! ללא חופש מחלה, הקריינות להמתנה בטלפון תמיד שם..

איזה עוד עובד יש בעולם שהוא פרודוקטיבי כל כך? וחוץ מזה אם בשיווק ומיתוג עסקינן.. יש רק אפשרות אחת בה הלקוח “מחוייב” להאזין ברוב קשב לשיווק שאתם “משמיעים לו באוזן”…, תחשבו על זה הלו טלוויזיה אפשר שלא להאזין לפרסומת וכך גם בעיתונות, לא אהבת העברת עמוד .. אך בהמתנה לטלפון הקריינות בהמתנה לטלפון יוצרת מצב של “לקוח שבוי” ולכן זוהי הזדמנות הרבה יותר מנהדרת לשווק בצורה חכמה.

איך לבצע קריינות להמתנה בטלפון בצורה חכמה

ראשית הכינו ‘תסריט שיחה’ נכון עבור הקריינות להמתנה בטלפון, בחרו בכובד ראש איזה מסרים ברצונכם להעביר? אפשריות לקריינות בהמתנה לטלפון אינן מעטות להלן כמה דוגמאות ..

1 שעות פעילות

2 הפעילות השיווקית של העסק, שימו לב להדגיש גם דברים שאתם עושים אך לא כלל הלקוחות יודעים, לדוגמא: אם כולם יודעים שאתם מומחים בכל סוגי התספורות אבל אתם גם מוכרים תכשירים לשיער זה הזמן שלכם להציג את המידע.

אפשר לומר! “חדש במספרה כל סוגי התכשירים לשיער חלק ונקי עכשיו במספרה שלנו”

3 הנעה לפעולה!

שמתם לב שגם חברות גדולות ובנקים כבר משתמשים בטריק הזה..?היום גם הבנקים “משווקים לכם על הדרך” בזמן ההמתנה עוד שירותים,

תוך כדי המתנה אפשר לומר לדוגמא “על ביטוחי החיים של הסוכנות שלנו שמעתם? שאלו מיד את הנציג..”

כל הדוגמאות הללו מעולות בכדי “להציף” מסרים שיווקים שונים והם בהחלט יעשו לכם את זמן ההמתנה המשמים לערוץ תקשורת איכותי עבור ציבור הלקוחות!

כמובן בכל הדוגמאות וכאשר מדובר בהודעת המתנה הקפידו כל כמה עשרות שניות לשלב מוזיקה נעימה………… וכן את המילים “אנחנו כאן, מיד נתפנה ונענה לשיחתכם………….” מילות הרגעה אילו מלוות את התשדיר “ומקלילות” אותו וכמובן שמאידך ..הן שיוצרות את האפשרות שהלקוח יחזור להיות איתנו הוא ישאר נינוח ככל הניתן..



קריינות להמתנה בטלפון או שירה?

אפשרות להטמעת ג’ינגל שירה במרכזייה או בטלפון היא אפשרות נהדרת, אך מאידך מדובר בהפקה יקרה ולא נפוצה ולכן רב המשתמשים יעדיפו מוזיקת רקע לקריינות בהמתנה לטלפון וכן קריינות של קריין או קריינית בהמתנה, מאידך כמובן שאם שיקולי תקציב אינם מפריעים …’צליל שירה בהמתנה’ לטלפון נחשב ליוקרתי וגם יהיה “זכיר” מאוד.. כדאי להאזין טרום ההפקה לזמרים או זמרות מתוך סיפריית האולפן המספק את השירות וכן בכל אופן שלבו מקטעי קריינות בזמן ההמתנה



מה כדאי להשמיע בזמן הקריינות בהמתנה בטלפון, קריין או קריינית?

על שאלה זו אין תשובה שהיא “חד וחלק” לרוב מדובר בטעם אישי של בעלי העסק אולם יש חוק בלתי כתוב..שבו קריין תמיד יתאים יותר כאשר בקריינות בהמתנה לטלפון נרצה להשמיע הקלטה בעלת אופי סמכותי וכן תתאים נניח ל”עבודות כפיים” כגון: מסגרים, פחחים, עבודות בנייה אינסטלציה וכו’ ואילו בקריינות בהמתנה בטלפון בה נרצה להשמיע הקלטה רכה ונעימה או כאשר המקצוע הוא תחום ביוטי לסוגיו תתאים קריינית אישה, אבל בסופו של יום שוב אין ‘חוק’ בדברים ומדובר רק בהמלצות ..

מעוניינים להפיק קריינות לזמן ההמתנה לטלפון?

‘באולפני ליקול’ מציעים לכם בנק קריינים זמין שערוך לשרת אתכם מהיום למחר!

בנוסף מציע האולפן שירותי תרגום טקסט במידה ויש צורך בקריינות בשפות נוספות

וכמובן קריינים בשפות רבות.

לאולפן יש “בנק צלילים” ואפקטים אדיר לשילוב בהקלטות קריינות וכן אספקות קריינות זריזות מאוד לרוב “מהיום למחר” רוצים לקבל הצעת מחיר תחרותית על קריינות?

שילחו לנו את הטקסט למייל

[email protected]

או לווצאפ 0527772570 הפעיל 24/6

ציינו את שפת הקלטת הקריינות וקבלו מאיתנו מחיר ושירות ללא תחרות!

רוצים להתרשם מבנק הקולות הענק? כנסו לאתר עכשיו או שאלו אותנו

קישור לאתר likol.co.il

אמנית שירה

אמנית שירה מדבבת https://youtu.be/ensQs0j3y3sVideo can’t be loaded because JavaScript is disabled: שירה שחקנית מדובבת -להזמנות ליקול 0527772570 www.likol.co.il קריינות ודיבוב (https://youtu.be/ensQs0j3y3s)

Read More »

פרסום 360 של ליקול

מה עושה את ליקול פרסומאים – למשרד פרסום דיגיטלי מוביל בתחומו? פרסום 360 של ליקול אומרים “שעסקים עושים עם אנשים” . אצלנו בליקול מאוד מאמינים

Read More »

divuv

גלריית מדובבים שלנו אורי קריין ומדובב דוגמאות עדן קריינית ומדובבת מלאת חיים בשפות, עברית, אנגלית, ספרדית דוגמאות גאולה קריינית ומדובבת בעברית ואנגלית דוגמאות גל קריינית,

Read More »
המלצות

המלצות

המלצות Previous Next דוגמאות רוצים לקבל ייעוץ או  הצעה טובה למיתוג כולל? ונחזור אליכם בהקדם

Read More »