מערכת ניתוב שיחות

מערכת ניתוב שיחות מחיר

הקלטת קריינות עבור מערכת לניתוב שיחות.

מערכת לניתוב שיחות יעודה, ניתוב הלקוח המצלצל לשלוחה הרלוונטית. בהנחה ורכשתם מערכת לניתוב שיחות כגון מרכזיה או נתב שיחות וירטואלי ניתן ואף רצוי ביותר להקליט מערכת ניתוב שיחות על מנת לכוון את הלקוח המתקשר במהירות למענה מהיר לגורם אליו ביקש להגיע, איך להתארגן לבצע הקלטה מעולה למערכת לניתוב שיחות ? 

איך נכין הקלטות מעולות למערכת לניתוב שיחות ? 

הקלטת קריינות עבור מערכת לניתוב שיחות תלוייה במספר דברים המשפיעים על המחיר,

1 כמות ההודעות אותן תצרכו למערכת.

2 סוג הקריין או הקריינית.

3 אורך ההודעות. 

4 השפה בה תקליטו את הקריינות.

כך נבצע את ההקלטות למרכזייה בצורה חכמה ויעילה!

ראשית הודעת פתיחה ראשית למערכת ניתוב השיחות,

יש לכתוב את שם העסק לדוגמא 

“שלום ותודה שפניתם ל……………………ואז שם העסק המדוייק, לרשותכם מערכת לניתוב שיחות, אם ידועה לכם מספר השלוחה המבוקשת יש להקיש אותה כעת.

אח”כ זהו המקום להתחיל לכתוב את רשימת השלוחות הראשית
לדוגמא: 

לשירות לקוחות הקישו 1 

למכירות 2 

וכו’ על זה הדרך את כל רשימת השלוחות שלכם ….

הקפידו על לשון רבים לדוגמא: “הקישו” ולא “הקש” אימרו בסוף הודעה ראשית “תודה” .

הקלטות נוספות שחובה לבקש למערכת לניתוב שיחות 

שימו לב כעת יש להבין האם יש לנו צורך בהקלטות נוספות – הקלטות שלא בטוח שצריך אבל כדאי לבדוק אם כן הן תתי נתב דוגמא:

למכירות 1 

תת הנתב יהיה רשימת משווקים / סוכנים

אפשרויות נוספות של תתי נתב 

במידה ואתם נשאלים ע”י הלקוחות שלכם שאלות נפוצות ניתן לפתור זאת על ידי הקראת שלוחה והקמת הקלטה של תשובה תואמת, דוגמא: 

אם שואלים לא מעט מה הכתובת שלכם או מה הם שעות הפעילות נרצה להוסיף בהקלטה הראשית של המערכת לניתוב שיחות את השלוחות הבאות:

לשמיעת כתובת החברה ודרכי הגעה הקישו …

או,

לשמיעת שעות הפעילות החברה הקישו …

ואז לפתוח תת נתב בו תושמע ההקלטה הרלוונטית שתספר ללקוח היכן אנו ממוקמים, מה הם שעות הפעילות של חברתנו וכו’ 

אפשרות נוספת שהיא בגדר דיי חובה בכל מערכת לניתב שיחות היא הודעת ההמתנה!

המתנה נעימה למערכת ניתוב שיחות 

מאחר וכל ניתוב שיבחר הלקוח מעץ השלוחות או מתתי הנתב מוביל אותו להמתנה יש לדאוג להכין המתנה נעימה , מדובר בהקלטה שמתלווה אליה מוזיקת רקע ובה יש לנו אפשרות מצד אחד להנעים את זמנו של הלקוח עם מוזיקה והמילים הנכונות “מיד נתפנה ונענה …” (יודע שכל הזמן אנו עדיין איתו) ומאידך זה הזמן שלנו להפוך את המערכת לניתוב שיחות למכונת השיווק המדהימה לעסק בה ניתן לספר על ההתמחות שלנו ושירותי החברה בהרחבה… שימו לב היום גם ‘חוק הנגישות החדש’ לא מאפשר השמעת מוזיקה בנתב שיחות ראשי או בכל מקום בו יש את המילה “הקישו”, אי לכך הודעת המתנה היא כמעט היחידה שנותנת אפשרות להשמעה של מוזיקה, אל תוותרו עליה!

הודעת המתנה משמשת אתכם גם במצב, HOLD (החזק), מצב, ההעברה בין שלוחה לשלוחה וכזכור עד שעונים ללקוח.. אי לכך חשיבותה רבה ביותר.

כמה עולה הקלטות למערכת לניתוב שיחות? 

המחיר משתנה כמובן לפי כמה הקלטות צריכים.. אבל גם באיכות וטיב הקריין או הקריינית אותם בחרתם והכי חשוב באיזו שפה אתם מקליטים את הקלטות הקריינות למערכת הניתוב שיחות המחיר המומלץ לחבילה בסיסית של הקלטות למערכת ניתוב שיחות הכוללת הודעה לפתיחה + הודעה להמתנה + לסגירה – יעלה בן 600-800 ש”ח תלוי כמובן בטיב הקריינים… 

מעוניינים בהקלטות למערכת לניתוב שיחות? 

נתב שיחות עסקי 

נתב שיחות וירטואלי

‘אולפני ליקול’ מציעים לכם הקלטות למערכת ניתוב שיחות בכל שפה כמעט בה יש ביקוש בארץ.. וכן שירותי כתיבת התוכן או הגהה לשונית + בנק קולות מאגר אדיר של קריינים וקרייניות + ספריית מוזיקה העשירה ביותר  + יכולות הפקה זריזה ומחיר מנצח! 

אפשר לדבר איתנו עכשיו 

029995570 

או בווצאפ 24/6 — במספר — 0527772570 

כמובן לבקר באתר 

www.likol.co.il

מערכת ניתוב שיחות

אמנית שירה

אמנית שירה מדבבת https://youtu.be/ensQs0j3y3sVideo can’t be loaded because JavaScript is disabled: שירה שחקנית מדובבת -להזמנות ליקול 0527772570 www.likol.co.il קריינות ודיבוב (https://youtu.be/ensQs0j3y3s)

Read More »

פרסום 360 של ליקול

מה עושה את ליקול פרסומאים – למשרד פרסום דיגיטלי מוביל בתחומו? פרסום 360 של ליקול אומרים “שעסקים עושים עם אנשים” . אצלנו בליקול מאוד מאמינים

Read More »

divuv

גלריית מדובבים שלנו אורי קריין ומדובב דוגמאות עדן קריינית ומדובבת מלאת חיים בשפות, עברית, אנגלית, ספרדית דוגמאות גאולה קריינית ומדובבת בעברית ואנגלית דוגמאות גל קריינית,

Read More »
המלצות

המלצות

המלצות Previous Next דוגמאות רוצים לקבל ייעוץ או  הצעה טובה למיתוג כולל? ונחזור אליכם בהקדם

Read More »