בעלי עסקים קטנים ? "עצמאי בודד"? הכתבה הזו בשבילכם.

אם אתם זקוקים למרכזייה או נתב שיחות וההוצאה מכבידה עליכם – כדאי להכיר שירות נתב שיחות וירטואלי עושה עבודה נפלאה בחצי מהמחיר!

למי זה מתאים?

לעצמאים שכן מעוניינים בניתוב שיחות איכותי, אפשרות להקלטת מענה לילה לאחר שעות מסוימות, לאילו שרוצים ליצור "נפח" לעסק ע"י הוספת שלוחות רלוונטיות, ולמעוניינים לקבל אף יותר משיחת טלפון אחת בו זמנית.

נתב שיחות וירטואלי של בזק.

הנתב מסוגל לקבל כמה שיחות בו זמנית, ברכשכם את הנתב תקבלו גם מספר קליט ואטרקטיבי מבזק של (1700-1800) בהתאמה, בנתב השיחות הזה ניתן להוסיף שלוחות לפי צורך, ישנה אפשרות למוזיקת המתנה נעימה וכן אפשרות למענה לילה.

אם בחרתם בנתב שיחות מסוג זה כדאי מאוד לרכוש הקלטות קריינות מקצועית למענה נתב השיחות (נתב יום) וכן הקלטה למענה הלילה(פועל אחרי שעות פעילות העסק באופן אוטומטי לאחר הגדרת השעות וימים בפעם ראשונה).

למי זה לא מתאים?

לכל מי שיש לו צורך במרכזייה פיזית בעסק עצמו, מבחינת עלויות נתב שיחות וירטואלי אכן זול יותר אך לא מאפשר ההעברות שיחות מהנייד.

מה עוד ניתן לעשות בנתב השיחות?

יצירת "נפח" – נניח ואתם עסק של 'אדם אחד' אך מעוניינים לשדר "גדול יותר", ניתן להוסיף בנתב מס' שלוחות כגון "מחלקת מכירות", "שירות לקוחות", וכ"ו.. ולנתב את כל השלוחות ישירות למס' הנייד שלכם. שימו לב יש אפשרות לניתוב של כל שלוחה למס' נייד אחר, כך שאם אתם יותר מעובד אחד בעסק כל שלוחה תוקצה לאדם הנכון.

איך להטמיע את ההקלטות בנתב הווירטואלי?

לרוכשים דרך 'בזק' או כל חברה אחרת, ניתנת במייל שם משתמש וסיסמא המאפשרת גישה להגדרות הנתב, דרך התוכנה ניתן בקלות להטמיע את ההקלטות. הסתבכתם? לא נורא. אולפני ההקלטות לרוב מציעים 'שירות הטמעה' מרחוק, בעלות סמלית. בכל מקרה כדאי לכם לשמר את שם המשתמש והסיסמא למערכת לצורך גישה עתידית.

'אולפני ליקול הפקות' מתמחים בהפקות קריינות מקצועית, למרכזיות, נתבי שיחות, וכן מרכזיות ונתבים וירטואליים, ההקלטות מגיעות בשפות רבות וניתן להתרשם מגלריית קריינים עשירה ומגוונת בגלריה- מגוון קריינים וקרייניות מקצועיים לנוחותכם, כמו כן מציע האולפן תמיכה מלאה מול רשתות הסלולר ומרכזיות 'בזק' עסקים ומגוון נתבי שיחות וירטואליים.

טל האולפן: 029995570 ישיר: 0527772570 אתר: www.likol.co.il