נתב שיחות וירטואלי ומרכזיות

נתב שיחות וירטואלי לעסקים

נתב שיחות וירטואלי ומרכזיות.

בעלי עסקים קטנים ? “עצמאי בודד”? הכתבה הזו בשבילכם.

אם אתם זקוקים למרכזייה או נתב שיחות וההוצאה מכבידה עליכם – כדאי להכיר שירות נתב שיחות וירטואלי עושה עבודה נפלאה בחצי מהמחיר!

למי מתאים נתב שיחות וירטאלי?

לעצמאים שכן מעוניינים בניתוב שיחות איכותי, אפשרות להקלטת מענה לילה לאחר שעות מסוימות, לאילו שרוצים ליצור “נפח” לעסק ע”י הוספת שלוחות רלוונטיות, ולמעוניינים לקבל אף יותר משיחת טלפון אחת בו זמנית בהחלת יתאיפ\ם נתב שיחות וירואלי .

נתב שיחות וירטואלי של בזק.

הנתב מסוגל לקבל כמה שיחות בו זמנית, ברכשכם את הנתב תקבלו גם מספר קליט ואטרקטיבי מבזק של (1700-1800) בהתאמה, בנתב השיחות הזה ניתן להוסיף שלוחות לפי צורך, ישנה אפשרות למוזיקת המתנה נעימה וכן אפשרות למענה לילה.

אם בחרתם בנתב שיחות מסוג זה כדאי מאוד לרכוש הקלטות קריינות מקצועית למענה נתב השיחות (נתב יום) וכן הקלטה למענה הלילה(פועל אחרי שעות פעילות העסק באופן אוטומטי לאחר הגדרת השעות וימים בפעם ראשונה).

למי זה לא מתאים?

לכל מי שיש לו צורך במרכזייה פיזית בעסק עצמו, מבחינת עלויות נתב שיחות וירטואלי אכן זול יותר אך לא מאפשר ההעברות שיחות מהנייד.

מה עוד ניתן לעשות בנתב השיחות?

יצירת “נפח” – נניח ואתם עסק של ‘אדם אחד’ אך מעוניינים לשדר “גדול יותר”, ניתן להוסיף בנתב מס’ שלוחות כגון “מחלקת מכירות”, “שירות לקוחות”, וכ”ו.. ולנתב את כל השלוחות ישירות למס’ הנייד שלכם. שימו לב יש אפשרות לניתוב של כל שלוחה למס’ נייד אחר, כך שאם אתם יותר מעובד אחד בעסק כל שלוחה תוקצה לאדם הנכון.

איך להטמיע את ההקלטות בנתב הווירטואלי?

לרוכשים דרך ‘בזק’ או כל חברה אחרת, ניתנת במייל שם משתמש וסיסמא המאפשרת גישה להגדרות הנתב, דרך התוכנה ניתן בקלות להטמיע את ההקלטות. הסתבכתם? לא נורא. אולפני ההקלטות לרוב מציעים ‘שירות הטמעה’ מרחוק, בעלות סמלית. בכל מקרה כדאי לכם לשמר את שם המשתמש והסיסמא למערכת לצורך גישה עתידית.

‘אולפני ליקול הפקות’ מתמחים בהפקות קריינות מקצועית, למרכזיות, נתבי שיחות, וכן מרכזיות ונתבים וירטואליים, ההקלטות מגיעות בשפות רבות וניתן להתרשם מגלריית קריינים עשירה ומגוונת בגלריה- מגוון קריינים וקרייניות מקצועיים לנוחותכם, כמו כן מציע האולפן תמיכה מלאה מול רשתות הסלולר ומרכזיות ‘בזק’ עסקים ומגוון נתבי שיחות וירטואליים.

טל האולפן: 029995570 ישיר: 0527772570 אתר: www.likol.co.il

 

נתב שיחות וירטואלי למרכזיה הינו כל מתקדם לניהול שיחות לחברות וארגונים

קריינות לנתב שיחות והקלטות הודעות למרכזייה החדשה, כך תעשו זאת נכון.

רכשתם נתב שיחות? מרכזייה חדשה? 

תתחדשו, כדאי שתדעו שלמרכזייה או נתב השיחות החדש שרכשתם, מגוון אפשריות שיאפשרו לעסק שלכם הקלטת ניתוב נכונה ללקוח ובכך להפוך את חווית השיחות הנכנסות ללקוחות שלכם לנוחה, איכותית ובעיקר יעילה עבורכם.

נתב שיחות טוב הוא כזה שיש בו הקלטות ברורות שמנתבות את הלקוחות לשלוחה הרלוונטית בקלות וגורמת לכם כעסק מקסימום יעילות במתן שירות טלפוני.

נתב שיחות מעולה מצטיין בשפות שונות.

לנתב השיחות המודרני אפשריות רבות, בין אם מדובר במרכזייה קיימת פיסית או וירטואלית שירות נתב שיחות יכול ליצור עבור העסק שלך אפשרות עבודה עם מגוון לקוחות לקהלי יעד שונים זאת על ידי הוספת והקלטת קריינות והודעות מותאמות לנתב השיחות בשפות הרצאות לדוגמא הקלטת נתב שיחות בעברית או הקלטת נתב שיחות באנגלית הקלטת נתב שיחות ברוסית, הקלטת נתב שיחות בערבית, הקלטת נתב שיחות בצרפתית, הקלטת נתב שיחות בספרדית ועוד ועוד.. השירות יקל על הלקוח המגדרי וייתן לעסק שלכם איכות של עסק שירותי ומיוחד!

הקלטות קריינות למרכזייה ונתב שיחות לפי חוק הנגישות החדש היא חובה שתמנע מהעסק שלך צרות גדולות!

חוק הנגישות החדש מחייב הקלטות לנתב שיחות כאשר הם מונגשים לציבור כבדי השמיעה בישראל, כדאי מאוד להקליט את נתבי השלוחות ללא מוזיקת רקע ועם קריינות בקול אחיד וקצב איטי שיהיה ברור לכולם, לאחרונה החלו בעלי עסקים רבים לדווח על מכתבים אשר קיבלו מעורכי דין האוכפים את תחום הנגשה ובהם דרישה להנגשה או תביעה יצוגית ולכן בבואכם להקליט את הנב שיחות או הקלטות המרכזייה שימו  לב ללשון החוק, התייעצו עם יועץ נגישות מוסמך ובקרו באתר משרד המשפטים שדם מצוייה לשון החוק 

למרכזיות החדשות ונתבי השיחות ישנם אפשרות של מיתוג קולי אל תוותרו עליהן.

במרכזיות החדשות מעבר לנתב שיחות ניתן לשלב גם הודעות בשפות שונות, הודעות למצב המתנה (שם כן ניתן לשלב מוזיקת רקע או ג’ינגל עסקי) הודעות תת נתב / תת שלוחות / הודעות קישור לווצאפ/ הודעות לאחר שעות הפעילות / הודעות למצב חופשה וחג/ הודעות למיתוג ומבצעים/ הודעות דרכי הגעה / הודעות לשמעית פרטי התקשרות כגון מיילים / פקסים/ אתר אינטרנט ועוד ועוד… הרעיון פשוט כל דבר שיש לגביו שאלות חוזרות מצד הלקוחות תוכלו לצפות לו שלוחה ובשלוחה זו להקליט את הודעת הפתרון 

נתב שיחות הוא הרבה מעבר לקו טלפון הקפידו על מיתוג קולי אחיד וקבלו מיתוג מדהים לעסק!

הרבה מעבר לניתוב שיחות, מדובר במיתוג קולי של העסק שלכם, נתב שיחות מכבד את העסק וגורם לו להישמע מותג רציני ומכובד, נוגם עובד עבור העסק שלכם 24 שעות 6 ימים בשבוע ללא חופשת מחלה או לידה, הוא משרת מגוו קהלי יעד לפי הצורך של העסק בהנפקת הקלטות קריינות למרכזייה בשפות הרצויות אל תתפשרו על הקלטות \ לעסק שלכם.

להזמנת נתב שיחות חייגו עכשיו ל ‘ליקול’ האולפן הגדול לקריינות בתחום 

נתב שיחות עסקי 

0527772570

www.likol.co.il

פרסום 360 של ליקול

מה עושה את ליקול פרסומאים – למשרד פרסום דיגיטלי מוביל בתחומו? פרסום 360 של ליקול אומרים “שעסקים עושים עם אנשים” . אצלנו בליקול מאוד מאמינים

Read More »

divuv

גלריית מדובבים שלנו אורי קריין ומדובב דוגמאות עדן קריינית ומדובבת מלאת חיים בשפות, עברית, אנגלית, ספרדית דוגמאות גאולה קריינית ומדובבת בעברית ואנגלית דוגמאות גל קריינית,

Read More »
המלצות

המלצות

המלצות Previous Next דוגמאות רוצים לקבל ייעוץ או  הצעה טובה למיתוג כולל? ונחזור אליכם בהקדם

Read More »
מרכזייה חדשה מיתוג קולי

מרכזיה חדשה מיתוג קולי

שנה חדשה מרכזייה חדשה, מיתוג קולי חדש! מיתוג קולי שנה חדשה מרכזייה חדשה, מיתוג קולי חדש! עם פרוס השנה הבאה עלינו לטובה, לאחר שיצא לי

Read More »